Вторник, 04.08.2020, 00:38
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Блог | Регистрация | Вход
Меню сайта
Форма входа
Календарь
«  Август 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архив записей
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Ответы на вопросы / Відповіді на запитання
Главная » 2014 » Август » 6 » Як зробити візитку, яку не викинуть найближчим часом
17:01
Як зробити візитку, яку не викинуть найближчим часом

1) Матеріал для виготовлення візиток. 

Для виготовлення візиток можна використовувати не тільки стандартний картон. Дерево, точніше тонкий шпон, відмінно підійде для виконання даного завдання. Тут можна не просто нанести текст, також його можна випалити допомогою лазерного гравіювання. Візитки з дерева підійдуть тим людям, які займаються продажем меблів, її виготовленням, пиломатеріалами, лісозаготівлею та організацією турпоїздок. 

Крім дерева, візитку можна виготовити з металу, пластика, плівки, шкіри, тканини, матовою фольги, тонкого оргскла, оксамитового паперу і слюдоподобних матеріалів. 

Для любителів поекспериментувати, можна виготовити їстівні візитки. Важливо пам'ятати, що читається текст краще на гладкій основі, ніж на фактурної. Таким чином, шрифт тут доведеться зробити крупніше, внаслідок чого інформації на неї вміститися менше.

2) Вибір кольору фону 

Три кольори - це максимально допустима кількість квітів, яке слід використовувати при виготовленні візитки. Наприклад, якщо для фону використовуються яскраві, кричущі кольори, то їх легко знайти серед інших візиток. Але для серйозного бізнесмена, це однозначно не варіант. Це може негативно позначитися на іміджі людини. 

3) Як вибрати фоновий малюнок? 

При виборі фонового малюнка слід брати до уваги, які асоціації викликає бізнес клієнта. Малюнок повинен бути наближений до роду діяльності її власника, наприклад, людині, що займається виготовленням меблів, підійде фоновий малюнок «дерев'яною текстури». Головний критерій при виборі фону - це стриманість, щоб не витіснити інформацію про її власника. 

4) Як розташувати елементи 

Можна розташувати текст як вертикально, так і горизонтально. Візитка з діагональним розташуванням виглядають несолідно. Винятком може бути картка компанії, яка торгує чимось круглим, наприклад, шинами. Напис має бути максимально читабельна: краще, якщо зліва направо, з неспотвореним текстом. 

5) Грамотний вибір шрифту 

Не більше трьох шрифтів - це головне правило. Якщо у замовника немає розробленого фірмового шрифту, то слід вибрати простий і читається шрифт. В даному випадку, простота - запорука успіху. Всі дані повинні легко читатися з відстані витягнутої руки. На візитці повинні розташовуватися ПІБ, посада, назва компанії та контактна інформація. Якщо букв дуже багато, то слід подумати яку інформацію можна виключити. 

6) Який вибрати колір шрифту 

Чорний колір - це стандартний колір шрифту, добре читається і контрастний. Однак при підборі відповідного фону частина інформації можна зробити іншими квітами. Сірий і темно-сірий теж дуже стильно виглядають. Візитки з золотим тисненням навпаки, виглядають чудернацьки і без смаку. Підійдуть тільки для ювелірний майстрів. 

7) Вибираємо логотип і фото 

Перед тим, як розробляти візитку, слід дізнатися у людини, чи немає у його компанії фірмовий стиль, логотип або будь-які інші відмітні знаки. Їх слід використовувати при розробці візитки. Така візитка стає до того ж впізнаваною, що важливо для представників певних професій. 

8) Яким має бути розмір візитки 

Тут можна і поекспериментувати, але тільки обережно. Велику візитку навряд чи зможуть умістити в візитницю, тому є ймовірність, що її незабаром викинуть. Якщо зробити менше стандарту, то там може не вміститися вся важлива інформація. Європейські стандарти розміру візиток - 85 * 55 мм, а в нашій країні - 90 * 50мм. 

9) Як вибрати форму візитки 

Тут, як і при виборі розміру, слід діяти з обережністю. Так як візитка незвичайної форми також повинна вміщуватися у візитниці і бути доречною. Однак невеликі експерименти можуть бути ефектними і запам'ятовуються. Наприклад, візитка у формі хмари буде дуже цікавою задумкою. 

10) Яким має бути зворотний бік. 

Краще, якщо зворотний бік візитки буде чистою і не ламінованої, раптом партнер захоче дописати на ній відсутню інформацію або інформацію про клієнта. І чим менше бізнес замовника, тим більше можливостей на використання оборотної сторони візитки. Якщо візитка є єдиним рекламоносителем людини, то на зворотному боці можна розписати всі послуги, якими він займається. Однак є ризик, що цю інформацію можуть не помітити, так як зазвичай на оборотну сторону не заглядають. 

При розробці візитці головне не перестаратися, так як головне її призначення - це поділитися інформацією про себе. При експериментуванні більш ніж з двома параметрами є ризик, що ваша візитка буде говорити не про бажання виділитися, а про відсутність її власника смаку.

Просмотров: 607 | Добавил: 329 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Сделать бесплатный сайт с uCoz