Понедельник, 03.08.2020, 22:58
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Блог | Регистрация | Вход
Меню сайта
Форма входа
Календарь
«  Август 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архив записей
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Ответы на вопросы / Відповіді на запитання
Главная » 2014 » Август » 7 » Як вибрати трактор
15:35
Як вибрати трактор

Прочитавши цю статтю, у вас сформується чітке поняття, який трактор краще і який він повинен бути. У багатьох є стереотип, що трактор має бути великим, наприклад як МТЗ 82.1. Це помилкова думка сформовано відсутністю широкого модельного ряду у російських і білоруських виробників тракторів. Які комунальні трактори ми бачили раніше на наших вулицях? Це МТЗ 82, МТЗ 320 і Т-25 «Володимирець», і вкрай рідко щось ще, альтернативи не було. Деякі покупці навіть не уявляють, що трактор з більш компактними розмірами і меншою потужністю може бути більш продуктивним, ніж МТЗ 82 або його аналог. Сьогодні в Росії продається величезна кількість тракторів різних марок і видів, і природно у потенційних покупців виникає питання - який краще купити трактор для виконання поставлених завдань? Трактор, це насамперед агрегатоносітель і тягач. 

Якщо вам потрібні послуги перевозки трактора то рекомендую звернутись сюди: услуги таможенного оформления.
Компанія надає послуги перевозки тракторів як в межах області так і з-за кордону.

Отже, що у трактора повинно обов'язково бути: 
Дизельний двигун з рідинним охолодженням. Якщо на тракторі встановлений силовий агрегат іншого типу, то це не трактор. 
Задня триточкова зчіпка - це основне місце установки навісного обладнання. 
ВМО - Вал Відбору Потужності. ВМО буває задній, середній і передній. Наявність заднього ВОМА зі швидкістю обертання 540 об / хв - обов'язково! Широкий спектр навісного обладнання приводиться в дію саме від ВОМА. 
Гідравлічна система із середнім і заднім гидрораспределітелем - це необхідно для підключення фронтального навантажувача, фронтальний зчіпки, навісного екскаватора та іншого навісного обладнання з гідравлічним приводом. Середній гідророзподільник повинен бути обладнаний 8-ми секційним джойстиком. 
Несуча рама - на неї встановлюється фронтальний навантажувач або фронтальна зчіпка для навісного обладнання спереду трактора. А так же буває навісне обладнання, яке встановлюється під трактором, між осей. 
Підключається повний привід - справжньому трактору без нього не як. Саме підключається, а не постійний, так як, є ряд завдань, де достатньо заднього приводу (наприклад робота щіткою). 
Блокування міжколісного диференціала - незамінна опція для переборення бездоріжжя,. 
Фаркоп для транспортування причепа. 
ПСМ - Паспорт самохідних машин, в якому зазначено, що це саме «трактор». 
На що треба звертати увагу при виборі трактора: 
Бренд - у якого є репутація та надійність перевірена часом. 
Двигун - найважливіший агрегат на який треба звертати увагу. Багато виробників встановлюють силові агрегати тільки кращих світових виробників, наприклад PERKINS / CATERPILLAR, KUBOTA, YANMAR або MITSUBISHI. Від надійності двигуна залежить термін служби трактора. Всі світові виробники універсальних двигунів мають власну технічну підтримку в усіх регіонах. А це виключає монополію з продажу запчастин для двигуна. Є деякі виробники тракторів, які встановлюють в свою продукцію двигуни власного виробництва. Як правило, такі двигуни більше ні де не застосовуються. Наприклад, трактори KIOTI, вони агрегатовані двигунами DAEDONG, які застосовуються тільки на тракторах власного виробництва. Купивши такий трактор, ви будете прив'язані тільки до одного постачальника. Дизельні двигуни PERKINS, KUBOTA, YANMAR і MITSUBISHI встановлюються не тільки в трактора, а й в різну спецтехніку і електрогенератори кращих виробників, а це говорить багато про що! 
Гарантія та міжсервісний інтервал - це дуже не маловажний фактор. Тут треба вибирати золоту середину. При щоденній експлуатації трактора круглий рік, зазвичай виходить накат 900-1200 мото-годин. Якщо гарантія 3 роки, а міжсервісний інтервал 100 мото-годин, то уявіть собі скільки разів треба проводити технічне обслуговування трактора і в яку суму це вийде. Оптимальний міжсервісний пробіг від 300 мото-годин. 
Ресурс двигуна та інших вузлів трактора - це номінальний строк до капітального ремонту. Оптимально 8 000-10 000 мото-годин. 
Витрата палива. Ось наочний приклад, що показує, що купити трактор МТЗ 82.1 і експлуатувати його 3 роки, обійдеться дорожче ніж TYM T1003. >> читати детальніше ... 
Сервіс, технічна підтримка та наявність запчастин. Якщо ви вирішили купити трактор маловідомого виробника, то обов'язково дізнайтеся, як розвинений сервіс і технічна підтримка. Чи є виїзний сервіс, на яку відстань, скільки це коштує і як оперативно. Чи є склад видаткових та запасних частин, що є в наявності, який термін поставки замовлених деталей. 
Доступ до вузлів і агрегатів - це може бути каменем спотикання. Якщо ви купуєте трактор для роботи у віддалених регіонах, де немає авторизованого сервісного центру, і обслуговувати трактор ви вирішили самі, то це дуже важливо. У деяких виробників тракторів утруднений доступ до місць заміни витратних матеріалів. 
Комфорт експлуатації. Далеко не завжди покупець розглядає зручність управління і комфорт експлуатації трактора, бо керувати ним буде найманий тракторист. Але тим не менш, це дуже важливий фактор при виборі трактора, так як від нього залежить продуктивність і відповідно економія грошових коштів. Правильно і зручно розташовані важелі і педалі управління, наявність анатомічного крісла з амортизатором і підлокітником, кондиціонер і прекрасний огляд підвищують продуктивність і економлять ваші кошти на позаплановому перекурі втомленого оператора. 

Просмотров: 1203 | Добавил: 329 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Сделать бесплатный сайт с uCoz