Вторник, 04.08.2020, 00:33
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Блог | Регистрация | Вход
Меню сайта
Форма входа
Календарь
«  Июнь 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Архив записей
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Ответы на вопросы / Відповіді на запитання
Главная » 2016 » Июнь » 22 » Як правильно вибрати приміщення в оренду під магазин
20:17
Як правильно вибрати приміщення в оренду під магазин

Навряд чи хтось сперечатиметься з твердженням, що для вибору приміщення під магазин основним критерієм є місце розташування.

Але якщо подумати, то всі ті, хто бере приміщення в оренду, вкладає свої гроші на відкриття та інше вважають, що вони вибрали гарне місце. Але чому ж так часто підприємці часто скаржаться на те, що місце вибрано невдало?

Просто слово «хороше» - це все відносно. Для того, щоб оцінити торгове приміщення на придатність необхідно звертатися увага на конкретні якісні критерії. Магазини бувають так само різні, так що необхідно враховувати критерії в залежності від особливостей магазину.

Якщо у бізнесмена немає такого набору критеріїв, то велика ймовірність припуститися помилки і відкрити магазин, в якому відвідуваність буде досить низькою, для того, щоб приносити прибуток.

Які типові помилки найчастіше роблять підприємці, при виборі місця? Мало просто орендувати приміщення тільки тому, що в цьому торговому центрі постійно багато людей, або тому що магазин знаходиться на жвавій вулиці в центрі міста.

Якщо вам потрібно взяти в оренду палатку, то зробити це ви можете тут: http://arkarat.com.ua/arenda.html. Найкращі пропозиції за адекватними цінами. Для теплої погоди це ідеальний варіант.

Давайте все численні помилки узагальнимо і отримаємо наступне:

1. Ця помилка зустрічається найчастіше і несе велику небезпеку - особливості магазину не відповідають характеристиці людей, які проходять біля магазину. Іншими словами, не дивлячись на те, що велика кількість людей проходить повз магазин, але людей, яким потрібно те, що Ви пропонуєте, дуже мала кількість.

Ви витрачаєте великі гроші за оренду, так як тут великий потік людей, але вихлоп дуже низький, реальних покупців практично немає.

Наприклад, Ви продаєте дорогу діловий одяг, а магазин Ваш знаходиться не далеко біля двох великих ВНЗ, де щодня проходять тисячі студентів. Серед молодих людей мало кому потрібен класичний діловий костюм, та ще й за великі гроші, нехай навіть він того вартий.

2. Коли контекст покупок в Вашому магазині відрізняється від контексту потоку. Наприклад, Ваш магазин тієї ж ділового одягу, але для жінок. Знаходиться він у величезній Торгово-розважальному центрі, який знаходиться в околиці міста.

Як правило, в такі ТРЦ приїжджають на вихідні, щоб провести активно час з сім'єю і зробити продовольчі та побутові закупівлі. Звичайно ж, жінці, навіть тієї, якій буде цікава діловий одяг, буде складно знайти пару хвилин (а для покупок потрібно кілька годин), щоб підібрати для себе ділові костюми. Зробити покупку її може змусити тільки крайня потреба.

Просмотров: 521 | Добавил: 329 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Сделать бесплатный сайт с uCoz