Пятница, 26.04.2024, 01:18
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Блог | Регистрация | Вход
Меню сайта
Форма входа
Календарь
«  Июль 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архив записей
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Ответы на вопросы / Відповіді на запитання
Главная » 2014 » Июль » 14 » Як організувати дитяча святкова шоу-програма
00:18
Як організувати дитяча святкова шоу-програма

Асоціативний ряд слів, який виникає при проголошенні «шоу-програма», включає в себе: «розважальність», «барвистість», «музикальність», «безтурботність», «гумористичність», «імпровізаційність». 

Для шоу-програм потрібен дух демократизму, розкутості, творчості. Свято, побудований у формі шоу-програми, що не буде урочистим або сентиментальним, він буде бешкетним, веселим, грайливим. 

Свято «День народження», організований як шоу-програма, не викликатиме у присутніх скутості, він буде швидше народжувати сміх. 

Прикладом шоу-програми може бути КВН між двома рівними командами, в яких будуть і діти і дорослі. Зміст усіх завдань може бути присвячене спогадам про прожиті роки і припущеннями про майбутнє. 

Рекомендую замовляти шоу у професіоналів, обрати їх можна тут, зокрема: шоу мыльных пузырей
Чудові шоу за доступними цінами.

Прикладом шоу-програми може бути гра «Поле чудес». Зрозуміло, всі завдання в цих програмах повинні бути пов'язані з темою дня - День народження, але використовуватися різні не надто складні питання. 

Як приклад шоу-програми можна розглядати і просто штучно виступи всіх дітей і батьків, не пов'язані єдиним сюжетом. Причому завершенням такої програми буде музично-театралізоване дійство, поставлене самими дітьми. 

Прикладів шоу-програм можна навести десятки. Ця форма найменш консервативна, кожного разу вона може постати в новій варіації. При цьому вона дозволяє включати в себе і заздалегідь відрепетирувані виступу, і може бути побудована цілком на експромти, народжених як відповідь на конкурсні завдання. 

Для проведення шоу-програми потрібно яскраво прикрашене приміщення. Про що ми вже говорили вище. Потрібно музичне оформлення. І потрібен привабливий, меткий ведучий, зв'язуючий програму короткими сценками або діалогами.

Просмотров: 1031 | Добавил: 329 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Сделать бесплатный сайт с uCoz