Вторник, 04.08.2020, 00:13
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Блог | Регистрация | Вход
Меню сайта
Форма входа
Календарь
«  Июнь 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Архив записей
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Ответы на вопросы / Відповіді на запитання
Главная » 2016 » Июнь » 23 » Історія марки Москвич
17:37
Історія марки Москвич

Москвич 412 «Великий»
Перш за все, треба розставити всі крапки над «i» - що ж цей «412» з себе представляє? Справа в тому, що «Чотириста дванадцятий» це всього лише доопрацьований варіант попередньої моделі - «408». Але на відміну від свого круглоглазого предка, новий автомобіль відрізнявся рядом якостей, які робили його значно краще. Головні відмінності «412-го» складалися в новому двигуні, поліпшеною гальмівній системі з роздільними контурами і нової коробці передач. Так само була змінена конструкція кузова, що, безсумнівно, поліпшило пасивну безпеку. Новий 1,5-літровий мотор потужністю 75 л.с. помітно поліпшив динаміку автомобіля і как не странно, знизив витрата палива. В цілому Москвич 412 знайшов свій неповторний стиль, за що його так сильно хвалили за кордоном, і обріс зручністю всередині, якого так не вистачало в попередній моделі. Автомобіль справно випускався цілих 30 років з 1967 року на АЗЛК аж до 1997 на Іжевському заводі.

Найцікавіші автомобілі "Москвич" ви знайдете тут: http://auto.ironhorse.ru/category/russia/moskvich. Повні характеристики, відгуки, ціни, обзори та багато іншого.


Москвич 400/402 / «Перший млинець грудкою»
Прообразом нашого сьогоднішнього іменинника був «круглощекій» Москвич 402, який з'явився в 1955 році. Цікаво, що для його розробки були куплені дослідні зразки автомобілів: італійські Fiat-1100 і Lancia Aurelia, французькі Simca Aronde і Citroen 2CV, англійські Hillman Minx, Ford Consul і Jovett Javelin, а так же німецький Ford Taunus 12M. Робота на заводі і в конструкторському бюро кипіла днями і ночами. Але давайте повернемося трохи назад. Взагалі, першим «Москвичем» була модель під кодовим номером «400». Формально це був Москвич, а по факту - довоєнний Opel Kadett K38. Скажімо так, автомобіль вийшов на рідкість потворним, тихохідних і морально застарілим. Хоча, безумовно, це була перша проба пера АЗЛК. Після цієї невдачі і був проведений на світло Москвич 402, який, до речі, не користувався великою популярністю, але тут сталося ось що.


Москвич 407/403
Цікава тенденція проглядається у «Москвича» - все модифіковані моделі марки буквально «підривають» автомобільний ринок і їх слава випереджає їх же у сто крат. У травні 1958 року випускається модифікація під кодом «407», яка підвищує продажі марки до небувалих висот. Для порівняння «402» було продано всього 87 тисяч штук, тоді як «407» - 360 тисяч! Смішно до неподобства, але тим не менш легкі «доробки» Москвича припадали людям до смаку. До речі, проблема у «402-го» все ж була. Під капотом у нього стояв морально застарілий 1,3-літровий агрегат потужністю 35 к.с. з триступеневої механікою від модифікації «400», який так не подобався багатьом. А ось «407» з новим 1,4-літровим двигуном потужністю 45 к.с. і 4-ступінчастою механікою, сподобався всім - чудеса! Що стосується модифікації Москвич "403", то це була перехідна модель автомобіля, яка з'єднувала в собі інтер'єр і ходову частину нової «408» і двигун «407».


Москвич-410 "Серйозний бізнес»
Всього 4 роки випускалася ця незвичайна модель Москвича, і тоді вдалося виготовити лише 7 580 автомобілів, але все одно їй не вдалося зникнути в віхи історії. Це Москвич-410 - позашляхова модифікація автомобіля з переднім приводом і високим кліренсом. Цікаво, що було кілька модифікацій моделі. Це повністю повнопривідна модель, автомобіль з брезентовим верхом і навіть кузов «універсал». Правда, машина була на рідкість дефектної і небезпечною. Через високо розташованого центру ваги Москвич-410 був нестійкий на дорозі. Так, при проходженні поворотів на високій швидкості або бічних кренах автомобіль міг з легкістю перекинутися. Так само конструкція кузова не відрізнялася достатньою жорсткістю. При експлуатації в умовах бездоріжжя з великим завантаженням силові елементи кузова швидко «втомлювалися» і лопалися. Але, навіть не дивлячись на це, багато екземплярів дожили до наших днів.

Москвич-2141/214145 «Святогор»
«Космічні», як його звали автолюбителі, з'явився в 1986 році. Тоді завод АЗЛК переживав не найкращі часи, так як багато проектів були згорнуті і майбутнє концерну було не ясно. Після приходу нового начальства була поставлена ​​задача створити новий, сучасний і цікавий автомобіль, який зможе скласти утриматися на ринку. Тоді за основу була взята американо-французька модель Simca-Chrysler 1307. Хоча машини вийшли досить різними, але схожість все одно видно неозброєним поглядом. Знову ж, по-москвичевских, автомобіль вийшов таким, яким і повинен бути. Він легко піддавався ремонту, був невибагливий і невбивана, мав непоганими ходовими якостями, зручним і містким салоном, ну а головне - відносно сучасним дизайном. Але все одно щось було не так в Москвичі-2141. Двигун об'ємом 1,7 літра ульяновського заводу був недостатньо потужним і тяговітим, тому багато хто скаржився на сумовитий розгін. Загалом, продажі моделі не могли похвалитися великими обсягами. Тоді, в 1997 році з'являється модель «Святогор» з дволітровим двигуном від Reno. Автомобіль повинен був стати проривом і почати продаватися дикими тиражами, але, на жаль, цього не сталося. У цей час АЗЛК буквально тріщав по швах і розвалювався на очах. А в 1998 році грянув дефолт і оснащення «Святогоров» імпортними моторами Renault виявилося неможливим, а поставки двигунів ВАЗ і УМЗ відрізнялися завищеними цінами. І хоча варто віддати належне розробникам «князя» - автомобіль вийшов на рідкість вдалим і цікавим. У 2002 році головний конвеєр АЗЛК був зупинений назавжди.

Цікаві факти:
1. Москвич 412 був завзятим гонщиком - в трансконтинентальних пробігу «Лондон - Сідней» в 16 тис. Км він зайняв четверте місце в загальнокомандному заліку; в ралі «Лондон - Мехіко» - третє місце в загальнокомандному. Також Москвич брав участь в таких змагання як «Тур Європи» і посів друге місце; «Золоті Піски», в яких зайняв третє місце; «Сафарі» в Нігерії, в якому брали участь відразу 3 Москвича і зайняли - 2, 3, 5 місця і багато інших.
2. Перші 245 автомобілів, випущених в кінці 1986 року, за рішенням Московського міськвиконкому дісталися працівникам АЗЛК і ветеранам Великої Вітчизняної війни; масовий випуск почався в 1987 році.
3. Борис Єльцин був власником автомобіля Москвич-2141 сріблястого кольору.
4. У 1962 році було виготовлено 2 примірника Москвич-407-купе. Це був спортивний автомобіль для кільцевих і іподромних гонок. Він мав більш легкий і жорсткий дводверна кузов, укорочений до двох посадкових місць салон і форсований двигун.
5. Безпека автомобіля Москвич-2141 досить висока навіть за нинішніми мірками, не дивлячись на те, що він почав випускатися ще в 1986 році. Це пояснюється наявністю довгого переднього свеса, який в разі лобового зіткнення приймає на себе більшу частину удару, тим самим захищаючи водія і пасажирів.

Просмотров: 386 | Добавил: 329 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Сделать бесплатный сайт с uCoz