Для кожного, хто збирається рекламувати свій товар або послуги, хвилює ефективність реклами. На неї впливає безліч факторів, які повинні враховуватися в сукупності, а не окремо. Якщо не врахувати хоча б один, то реклама може бути не такою ефективною, як Вам хотілося б. Давайте розберемося в цьому і виділимо основні фактори, які слід враховувати при створенні реклами.
Для початку потрібно правильно визначити цільову аудиторію, тобто потенційних покупців, і врахувати їх інтереси, потреби, кількість. Не доцільно вибирати рекламу на телебаченні для вузького кола покупців, так як краще для такої аудиторії вибрати зовнішню рекламу у місця їх роботи, або рекламу в газетах (журналах), які затребувані цією аудиторією.
Важли
...
Читать дальше »