Для кожного, хто збирається рекламувати свій товар або послуги, хвилює ефективність реклами. На неї впливає безліч факторів, які повинні враховуватися в сукупності, а не окремо. Якщо не врахувати хоча б один, то реклама може бути не такою ефективною, як Вам хотілося б. Давайте розберемося в цьому і виділимо основні фактори, які слід враховувати при створенні реклами.
Для початку потрібно правильно визначити цільову аудиторію, тобто потенційних покупців, і врахувати їх інтереси, потреби, кількість. Не доцільно вибирати рекламу на телебаченні для вузького кола покупців, так як краще для такої аудиторії вибрати зовнішню рекламу у місця їх роботи, або рекламу в газетах (журналах), які затребувані цією аудиторією.
Важливим фактором є мета реклами та її формулювання. Залежно від поставленої мети слід вибирати і вид реклами. Наприклад, для реклами нового продукту краще не вибирати транспортну рекламу, так як вона буде не такою ефективною. Найбільш ефективна така реклама, в якій присутні вербальні і візуальні елементи, що дозволяє вплинути на потенційного покупця або клієнта. Текст повинен бути зрозумілим і оригінальним.
Ефективну рекламну компанію можна замовити тут: advart.info.
Також на ефективність реклами впливає також час, якщо це теле - радіореклама та місце її розміщення. Не варто забувати і про розподіл бюджету, при якому необхідно визначити витрати на медіапланування (вибір рекламного носія, аудиторії і т. д.), на створення роликів, макетів або статей. При розробці можливих варіантів слід редагувати і допрацьовувати текст, ілюстрації реклами для отримання більшої ефективності.
Отже, на ефективність реклами впливає комплекс факторів. У цій статті ми вказали на найбільш важливі з них. Ми сподіваємося, що ця інформація допоможе Вам при створенні реклами.
|