Пятница, 26.04.2024, 12:43
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Блог | Регистрация | Вход
Меню сайта
Форма входа
Календарь
«  Сентябрь 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Архив записей
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Ответы на вопросы / Відповіді на запитання
Главная » 2016 » Сентябрь » 19 » Як відкручувати гайки
20:45
Як відкручувати гайки

Буває так, що важко відкрутити гайку. Для цього застосовують всілякі насадки на ключ, типу труби, які збільшують плече сили, але це дуже небезпечно поломкою шпильки / болта (найчастіше), зривом різьблення або граней гайки.
Щоб відкрутити сильно заіржавілу гайку треба:
1) обстучав її з боків, по плоским граням, як на малюнку. Треба стукати не дуже сильно, щоб не пошкодити геометрію гайки.


2) Спробувати відкрутити просто ключем або головкою зі звичайним воротком, без всекй труб і подовжувачів.
Увага! Коли відкручує заіржавілі гайки, використовуйте тільки накидний ключ-петлю, або головку! Ні в якому разі не викручуйте їх ріжковим ключем або пассатижами, загрожує другим пунктом !!!
3) Змочити гайку спеціальним складом, що допомагає відкручувати: WD-40, продається у будь-якому автомагазині, варто в районі ста рублів, або простий тормозухой. Переконайтеся, що розчин проник між гайкою і різьбленням! Трохи погуляти.
4) Тепер можна відкручувати!

Пункт другий. (Ешкін кіт!)
Ну ось, на жаль ми дісталися до другого пункту! Коли або межі "злизаний" або різьблення зірвана або гайка все одно не відкручується, незважаючи на кривляння і стрибки п.1. Це звичайно, складніше, але людині все одно по-силам! У цьому випадку потрібно трохи більше інструменту, так що бажано це робити в гаражі або на місці стоянки.
Що ж, не варто втрачати голову, поїхали:
Коли гайка все одно не відкручується, ми чинимо одним з таких методів:
1) В ідеалі, якщо є газове зварювання або газовий різак (пропан або ацетилені) можна нагріти гайку до червоного кольору, тоді вона легко відкрутиться. Найлегший метод, але потрібен цей самий різак, що, природно рідкість!
2) Беремо зубило, прикладаємо його як на малюнку і пробуємо відкрутити гайку ударом молотка по зубилу. Якщо вийде, то гайку доведеться викинути і купити нову, зате профіт-то, профіт!


3) Беремо ножівку по залізу або болгарку і спилюємо гайку як на малюнку, намагаючись не покалічити болт / шпильку. Після цього по гайці досить буде легко тюкнуть молотком і вона відкрутиться вручну! Цей метод стовідсотковий, якщо дозволяє місце розташування гайки.

Якщо гайка сильно заржавіла чи заклинила, то як відкрутити таку гайку тут: как открутить гайку.

Пункт третій. (Все, капець!)
Самий неприємний результат при відкручування гайки, коли відламалася шпилька, на яку ця сама гайка і надівається. Це сумно, але не смертельно, як думають початківці автолюбителі. Я знав людину, яка, заломивши шпильку на помпі, продав машину за копійки. Не будете ви ходити так, друзі, це все вирішується і лікується!
В основному вся проблема тільки в часі. Так, якщо гайку відкрутити займає секунд 20-30, то з зсунений шпилькою доведеться повозиться досвідченій людині, при наявності всіх потрібних інструментів і деталей хвилин десять з перекуром (якщо Шпилько на "зручному" місці)
У кращому випадку, якщо стирчить досить різьблення шпильки, на неї можна накрутити дві гайки і вивернути її. А за законом підлості частіше буває що шпилька ламається "під корінь", в такому випадку читаємо далі.
Буде потрібно наступне:
- Дрель шуруповерт)
- Набір свердел по металу
- Метчик по діаметру шпильки
- Сама шпилька
Як правило, дриль, мітчик і свердла можна попросити у сусіда, якщо своїх немає, а шпильку доведеться купити нову.
Для початку свердлимо "Центр" отвір по осьовій лінії зсунений шпильки. Це найважливіший етап, і найвідповідальніший. Перш ніж свердлити, набийте лунку по центру шпильки, що б свердел не з'їхало. Просвердлите маленьким свёрлишком на глибину 1-2 см. Тут найважливіше! Якщо з'їхала центрування, то везіть машину в сервіс, тут без координатного верстата не обійтися! Якщо зламали свердло в отворі, то ж саме-в сервіс! У цих випадках вже реально простіше віддати 300 рублів за роботу професіоналів.
Ну, а в нашому випадку, сподіваюся, все обійдеться без ексцесів, і ми продовжуємо висвердлюють далі. Як тільки "Центр" отвір готове, свердлимо вже на повну глибину залягання шпильки свердлами, з діаметром, поступово наближається до діаметра шпильки.
Коли отвір готовий, метчиком "проганяє" різьблення. Ось і все, загортаємо шпильку і насолоджуємося!

Пара загальних порад:
- При демонтажі будь-яких деталей, при можливості завжди проганяйте різьблення на болтах і гайках відповідно Лерки або мітчиками. Це позбавить їх від "накипу", корозії, бруду, що продовжить життя загвинчування і полегшить подальший демонтаж. Коли прикручуєте деталь на місце, обов'язково смажте різьблення графітової мастилом! Особливо на колекторах, випускних трубах і інших високо температурних об'єктах. Це не дасть "приварити" гайок.
- Обов'язково пристібатися, пам'ятайте, що немає нічого важливішого і дорожи життя і здоров'я!

Просмотров: 869 | Добавил: 329 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Сделать бесплатный сайт с uCoz