Четверг, 25.04.2024, 14:45
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Блог | Регистрация | Вход
Меню сайта
Форма входа
Календарь
«  Сентябрь 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архив записей
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Ответы на вопросы / Відповіді на запитання
Главная » 2014 » Сентябрь » 4 » Оффлайн розкрутка сайту чи компанії
15:05
Оффлайн розкрутка сайту чи компанії

Чекаючи, коли звільниться стоматолог, я сиділа з ноутбуком і перевіряла свої сайти, модерувала коментарі ... Поруч сиділи нудьгуючі жінки, які навіть не тягнулися за глянцевими журналами, хоча вибір був великий, набридло. 
Піднявши голову, я помітила, що жінки сидять досить близько до мене і підглядають. Одна не стрималася, якраз був відкритий мій сайт і запитала: «Ви можете зробити мені такий же, я домогосподарка і хотіла б спробувати заробіток в інтернеті?» Виявилося, що вона не одна така, буквально за 5 хвилин я мала пропозиція залу, де мені потрібно було б розповідати на протязі місяця про те, як зробити блог і монетизувати його з гідною оплатою від слухачів. Далі ще цікавіше. 
На виході з кабінету стоматолога мене чекав ще один сюрприз - господар клініки сказав, що моє лікування буде безкоштовним, якщо я зроблю йому сайт. 
А ТЕПЕР ДО САМОЇ ОФЛАЙН РОЗКРУТКИ САЙТУ: 

1. Візитки з адресами Ваших сайтів і Твіттер. 
Стоматологічна клініка показала, що ніколи не знаєш, що і де тебе чекає. Можна надрукувати купу візиток (це не коштує величезних грошей) і залишити їх в стоматологічних клініках, перукарень, громадських місцях, попередньо домовившись з власниками цих «закладів». 
Таким чином, розширюється коло потенційних замовників послуг, покупців товарів. 
2. Реклама сайту на автомобілях - своїх, службових, друзів. 
Місто, де я живу, зовсім невеликий. Населення в ньому трохи більше 200 тисяч, тому багато чого на виду. Помітила, що в місті з'явилася машина яскравого кольору з написом адреси сайту автосалону. Спочатку, вирішила, що це просто службова машина. Але їх ставало все більше. Спеціально з'їздила в той автосалон: на всіх машинах були наклейки з адресою автосалону. Марки подешевше - адреса на задньому склі. Марки подорожче - адреса на задньому бампері. 
Щасливі власники автомобілів не відразу знімають цю наклейку. Таким чином, багато хто має можливість дізнатися, де власник «роздобув свого залізного коня». Судячи з кількості людей в автосалоні - їх ідея просування свого сайту оффлайн працює. 
3. Просування сайту оффлайн за допомогою сувенірної продукції. 
Підійде все: ручки, блокноти, календарі, футболки, кепки. Вийде така собі «ходяча реклама». У мене на столі є купа ручок від різних банків, страхових організацій, нотаріусів, адвокатів. 
Те ж саме можна використовувати і для оффлайн просування сайту, який надає товари та послуги. Також можна поекспериментувати з рекламою свого блогу. Адже не всім цікаві товари або послуги, комусь потрібна певна інформація. 
4. Просування сайту за допомогою сіті-лайтів, білбордів.

Я рекомендую використовувати цю компанію: аренда бренд волл .
Тут завжди широкий вибір реклами за доступними цінами.
 
Завдяки білборді в центрі міста, я відкрила для себе магазин оргтехніки. Швидше за все, я б не стала його покупницею, так як його місце розташування було зовсім невдалим. 
Білборд дав мені можливість знайти відмінний магазин з хорошими цінами на товари. Правда, я ніяк не зрозумію, чому розробники сайтів таких магазинів часто пропонують скачати прайс-лист, замість того, щоб виставити опис і ціни на товари на сайті. 
5. Реклама в місцевих друкованих ЗМІ. 
Хоча інтернет все більше витісняє друковані ЗМІ з ринку новин, багато хто купує газети за звичкою (я теж така). Зазвичай місцеві ЗМІ не мають великого тиражу, реклама коштує недорого, до того ж, якщо товари або послуги мають географічну прив'язку або навіть мережа магазинів, то варто використовувати таку можливість. 
Список можна продовжувати до нескінченності. Важливо не те, яким способом оффлайн просування ви скористаєтеся, а як. Приміром, я не раз чула рекламу сайтів по радіо, але не пам'ятаю жодного випадку, щоб вона мене зацікавила. 
Я впевнена, що можна зробити рекламу на радіо, яка зацікавить кінцевого споживача. Вся справа в тому, яка це буде реклама, як подаватиметься продукт. Тут вже важливо, щоб і замовник, і виробник реклами знайшли спільну мову і розуміння того, що вони збираються робити. 
Те ж саме і з білбордами і сіті-лайтами: щоб не викинути гроші, рекламний бюджет, на вітер - слід розуміти, що навіть покупка рекламних місць в дуже вигідних місцях не допоможе, якщо сама реклама виконана непрофесійно. 
До всього, як до сео-просування, так і до оффлайн просуванню сайту, потрібно підходити з креативом. Виготовлення реклами, слогани, лого - ціле мистецтво, яке здатне збільшити продажі або не дати жодного результату в тому випадку, якщо ви вирішите, що реклама вона і є рекламою сама по собі.

Просмотров: 1005 | Добавил: 329 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Сделать бесплатный сайт с uCoz