Вторник, 04.08.2020, 11:44
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Блог | Регистрация | Вход
Меню сайта
Форма входа
Календарь
«  Январь 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архив записей
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Ответы на вопросы / Відповіді на запитання
Главная » 2017 » Январь » 30 » Бухгалтерський облік
22:59
Бухгалтерський облік

Постановка, ведення бухгалтерського обліку

Постановка бухгалтерського обліку особливо популярна не тільки для знову відкриваються підприємств, які хотіли б спочатку мати правильно організований документообіг і облік, але і для давно працюючих організацій.

Ведення бухгалтерського обліку включає в себе:

- складання всієї необхідної первинної документації організації;
- ведення кадрового обліку;
- оперативне відображення всіх господарських операцій у бухгалтерському обліку;
- складання облікової політики;
- складання та здача звітності в податкові органи;
- оперативне консультування;
- інші послуги - в межах, визначених умовами договору.

Простіше кажучи від Вас потрібно тільки вчасно передавати кур'єру первинну документацію, все інше зроблять висококласні фахівці.
Складання і здача звітності, в тому числі за МСФЗ

За поданими Вами первинних документів, бухгалтерських регістрів нами складається повна бухгалтерська і податкова звітність. За бажанням клієнта ми також формуємо податкові регістри. Звітність підписується нами або Вашим головним бухгалтером.

Читайте також: бухгалтерський облік Fchain.

Спілкування та обмін інформацією відбувається всіма засобами зв'язку і через кур'єра. Бухгалтерський облік Вашої фірми ведеться професійним бухгалтером з досвідом аудиторської діяльності та використанням найсучаснішого забезпечення. Гнучкий підхід при укладенні договору дозволяє встановлювати необхідну ступінь відповідальності між сторонами.

Останнім часом все більше число організацій цікавиться складанням звітності за МСФЗ (міжнародними стандартами фінансової звітності). Тим більше, що Концепція розвитку бухгалтерського обліку та звітності в Російській Федерації на середньострокову перспективу (Схвалена Наказом Міністра фінансів РФ від 01.07.2004 N 180) передбачає перехід на МСФЗ суспільно значимих компаній - відкритих акціонерних товариств, фінансових інститутів - не пізніше 2007 р., інших компаній, що складають консолідовану звітність - не пізніше 2010 р.
А ось звітність юридичних осіб, так звана індивідуальна бухгалтерська звітність, що і надалі буде складатися з російським стандартам. Згодом російські стандарти бухобліку наблизяться до МСФЗ.
Підвищений інтерес до МСФЗ останнім часом також можна пояснити наступним:

- складання звітності відповідно до МСФЗ є одним з необхідних умов виходу російських підприємств на ринок міжнародного капіталу;
- звітність, складена за МСФЗ, відрізняється високою інформативністю і простотою для користувачів.
Трансформація бухгалтерської звітності організації проводиться для формування звітності за Міжнародними стандартами фінансової звітності (МСФЗ) на основі даних російського бухгалтерського обліку.
Склад звітності за МСФЗ визначається стандартом N 1 "Подання фінансової звітності" і включає в себе баланс, звіт про фінансові результати, або звіт про прибутки і збитки, звіт про рух грошових коштів, опис облікової політики, пояснення (примітки).

При трансформації бухгалтерської звітності перерахунку піддаються показники балансу та звіту про прибутки та збитки, інші звіти формуються на їх основі. У поясненнях зазначаються особливості прийнятої облікової політики і способи трансформації.

Відновлення занедбаного бухгалтерського обліку є досить трудомісткою роботою. У деяких випадках здійснюється термінове відновлення обліку у зв'язку з проведенням податковими органами або іншими суб'єктами перевірки.

Розробка облікової політики на новий календарний рік складається в розробці відповідає всім вимогам законодавства документа, що включає облікову політику для цілей зовнішньої фінансової звітності; облікову політику в цілях оподаткування, організаційно-технологічну складову.

Організаційно-технологічний напрям передбачає прийняття та затвердження:
- робочого плану рахунків бухгалтерського обліку (із зазначенням вмісту синтетичних і аналітичних рахунків);
- форми первинних облікових документів, не передбачених типовими формами первинної облікової документації (із зазначенням обов'язкових реквізитів, які регламентовані ст. 9 Федерального закону від 21.11.1996 N 129-ФЗ "ПРО бухгалтерський облік");
форми регістрів податкового обліку з реквізитами, наведеними в ст. 313 НК РФ;
- документообігу (з урахуванням рекомендацій Положення про документах і документообігу у бухгалтерському обліку, затвердженого Мінфіном СРСР 29.07.1983 N 105);
- порядку внутрішнього контролю збереження ресурсів, їх ефективного використання.

Облікова політика для цілей зовнішньої фінансової звітності - припускає ухвалення рішення про способи ведення бухгалтерського обліку, до яких, зокрема, відносяться способи амортизації основних засобів, нематеріальних активів, способи оцінки виробничих запасів, незавершеного виробництва, готової продукції, порядок списання загальногосподарських витрат і т. д. В частині облікової політики, що стосується оподаткування, відображається порядок визначення виручки, яким буде слідувати організація, обчислюючи ПДВ, методи визнання доходів і витрат, а також способи ведення обліку окремих господарських.
Підбір і тестування бухгалтерів

Якщо Вашої організації необхідний бухгалтер або інший фінансовий працівник ми можемо підібрати для Вас відповідну кандидатуру. При цьому нами буде перевірена кваліфікація претендента. Здобувачі підбираються нами або можуть бути представлені для тестування Вашої кадровою службою.
Тестування може проводитися вже працюючих співробітників. Метою такого тестування є оцінка кваліфікації працівника, його знань, умінь для визначення відповідності займаній ним посаді.
Автоматизація бухгалтерського обліку

Автоматизація проводиться в кілька етапів: вибір і підготовка програмного продукту для конкретної організації згідно з його специфікою, підготовка робочих місць, комп'ютерів, мережі, навчання працівників організації навичкам роботи з бухгалтерською програмою, складання регламентної документації, схем документообігу і т. д. по роботі з програмою, введення даних в програму, складання звітних документів в програмі під контролем аудитора. Залежно від об'єкта автоматизації етапів може бути більше.
Автоматизація "під ключ" передбачає здійснення всіх етапів автоматизації нами самостійно.
Підготовка розділових балансів

У відповідності зі ст. 57 Цивільного кодексу Російської Федерації (далі - ГК РФ) реорганізація юридичної особи, зокрема, у формі виділення, може бути здійснена за рішенням його засновників (учасників) або органу юридичної особи, уповноваженого на те установчими документами.

Юридична особа вважається реорганізованим, за винятком випадків реорганізації у формі приєднання, з моменту державної реєстрації знову виниклих юридичних осіб.

При виділенні зі складу юридичної особи одного або декількох юридичних осіб до кожного з них переходять права та обов'язки реорганізованого юридичної особи відповідно до розділовим балансом (п. 4 ст. 58 ЦК РФ). При цьому згідно ст. 59 ЦК РФ передавальний акт і розділовий баланс повинні містити положення про правонаступництво за всіма зобов'язаннями реорганізованого юридичної особи у відношенні всіх його кредиторів та боржників, включаючи і зобов'язання, оспорювані сторонами.

Просмотров: 471 | Добавил: 329 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Сделать бесплатный сайт с uCoz