Суббота, 27.04.2024, 03:23
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Каталог статей | Регистрация | Вход
Меню сайта
Форма входа
Категории раздела
Жизнь [101]
життя
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Ответы на вопросы / Відповіді на запитання
Главная » Статьи » Жизнь » Жизнь

Види і особливості велопоходов

Велопоходи можна розділити на дві частини: аматорські та велотури.

Аматорські походи бувають різноманітними, від простих до дуже складних. Однак у такий похід треба їхати зі знайомими людьми. Основна проблема - схожість характерів , бажань і фінансових можливостей. Торік був випадок, коли зібралася в похід група змогла разом доїхати тільки до місця старту, після чого, посварившись , повернулася додому в різних поїздах. Якщо ви хочете прилучитися до якої-небудь групи , то не полінуйтеся до походу прокотитися на день-другий разом. Цього буде достатньо , щоб ви розуміли , симпатичні вам супутники чи ні , підходить вам стиль їхніх походів чи ні. Насправді саме проблема спілкування основна в поході , хоча багато спочатку вважають , що головну роль грає спортивна форма . Однак , на нашу думку , спортивна форма грає вторинну роль. Головне - це злагоджені дії в команді. Звичайно , коли в поході спортивного плану хтось відстає , це погано. Але завжди знаходиться метод вирішення : або частину вантажу з відсталого знімають і довантажують « гонщиків » , або шукають можливості раніше випустити « тихохода ».

Скажімо , пообідала група і попросила тихохода їхати вперед (якщо дорога очевидна ) . А група тим часом збирає пожитки , гасить вогнище і виїжджає із затримкою. Або інший приклад: тих , хто швидко їде , висилають вперед шукати місце для стоянки , даючи можливість відстає їхати в спокійному темпі. Звернемося до математики . Припустимо , тихоход їде з нормальною швидкістю 20 км / год , а середня швидкість групи - 24 . Тобто різниця за одну годину руху складе 4 кілометри , або 12 хвилин. Дайте тихоходом можливість виїхати після сніданку на півгодини раніше , нехай він вийде з обіду на 10 хвилин раніше за інших! Маленький прийом , але дозволяє збити гостроту проблеми. Однак таке можливо , тільки якщо люди в групі добре ставляться один до одного. Чому ? Якщо людина виїжджає з табору на 30 хвилин раніше інших , це означає , що хтось за нього знімає намет , миє котли ... день , два , три . Так , похід - це не тільки задоволення , але і повсякденний буденний працю. Не кожна людина , якого ви вперше побачили у вагоні поїзда , що везе вас в похід , готовий на тиждень взяти всі ваші побутові проблеми на себе.

З іншого боку , якщо ви задумали піти в похід на три дні - ніяких проблем не буде! У коротких походах психологічна сумісність людей не так важлива - можна і потерпіти!

У походах за кордон виникає інша проблема - різниця в рівні доходів . Якщо ви отримуєте 300 доларів на місяць , то звичайно , потрапивши в дорогу Європу , будете не проти зупинитися в кемпінгу , заощадити на ресторані ... Якщо ваш компаньйон розпорядженні доходом в 800 доларів , то у нього може бути інший підхід до життя : навіщо жити на околиці міста , якщо в центрі краще? Для чого перекушувати батоном і кефіром , якщо можна спробувати гідності місцевої кухні ? Навіть в дешевій Чехії бувають походи , коли півгрупи сидить у ресторані , а друга половина жує пряники біля входу.

Важливо не кидатися у вир з головою. Хороший варіант - долучитися до великих велосипедним « ордам ». Часто в походи на 2-3 дні виїжджають до 30 осіб ! Взявши участь в такому велопоході , ви побачите людей , з якими вам найбільш приємно спілкуватися , і з ними будете надалі ходити.

Велотури - це платні походи , тобто походи , в які ви можете купити путівку . Добре це чи погано? Це просто по -іншому. Любительський похід - це завжди пригода , пізнання невідомості ! Ви проклали маршрут по карті і путівника, а коли приїхали , то з'ясувалося , що замість асфальтової дороги - грунтова , а кордон у цьому місці перетинати просто заборонено . І тут починається ваша перевірка на міцність : треба « уламати » прикордонників , подолати раптово виниклі труднощі , відремонтувати поломки. У поході завжди є місце подвигу ! Що найцікавіше , що ті походи , які йшли найважче , згадуються з найбільшою радістю! Навіть через роки люди з палаючими очима згадують , як вони в далекій країні десь високо в горах під зливою намагалися відремонтувати велосипед за допомогою підручних засобів! У велотурах подвигу не потрібно: маршрут багаторазово пройдено гідами турфірми, готелі заброньовані , аптечка містить необхідні ліки , а в ремнабор є потрібні ключі . Часто є ще машина супроводу. Від вас вимагається лише крутити педалі , оглядати визначні пам'ятки і спілкуватися з новими людьми. Одним словом - відпочивати від будь-яких проблем на всі 100%. Ми б дали таку пораду , що відноситься до новачків : у Європу їздити краще в велотури , а по СНД - самостійно. Коли досвіду наберетеся , то можна самостійно поїхати в країни Азії , скажімо , Таїланд або Монголію.
Категория: Жизнь | Добавил: 329 (23.03.2014)
Просмотров: 524 | Теги: Велосипед | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Сделать бесплатный сайт с uCoz