Четверг, 23.01.2020, 20:25
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Каталог статей | Регистрация | Вход
Меню сайта
Форма входа
Категории раздела
Українською [128]
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Ответы на вопросы / Відповіді на запитання
Главная » Статьи » Українською » Українською

Цікаві факти про залізні дороги

В основному існує думка, що поїзд це так банально, так нудно, так буденно, інша справа літаки з їх гіпершвидкостей подібно михалковський рядках «В крісло сів, сніданок з'їв. Що таке? Прилетів! »Або величезні океанські лайнери, що розривають безкраї морські простори, ніби прекрасні оазиси посеред пустелі. Але повірте, залізниця теж здатна наситити свого пасажира сповна позитивними емоціями і всілякими цікавинками.

Наприклад, Цинхай-Тибетська одноколійна залізниця - сама високогірна на планеті дорога щороку приваблює сотні тисяч туристів з усього світу, щоб помилуватися чарівними тибетськими пейзажами «даху світу» на висоті більш ніж в 5000 км над рівнем моря.

Подібну романтику ніяка морська або повітряна компанія вам запропонувати не зможе. Безумовно, такі екстремальні умови вимагають і спеціальних поїздів. Вагони повністю герметизовані, обладнані персональними кисневими масками і системою подачі кисню в разі необхідності, а на проміжних і оглядових станціях пасажирські вагони природно не відкриваються, оскільки за їх межами нічим дихати. Самі китайці відчувають надзвичайну гордість за своє інженерна споруда і ставлять його в один ряд з Великою Китайською Стіною.

Не менш дивна і таїландська залізниця, яка проходить через справжнісінький ринок! У 60 км на захід від Бангкока в містечку Маеклонг продовольчий ринок, розташований прямо на залізничних коліях, кілька разів на день швидко згортає свої продуктові лотки, скручує навіси і розбігається прямо перед носом складів.


Але найдивніше, що навіть на цей час торгівля не припиняється! З відкритих вікон складу в торговців летить гріш-монета, а тому в вікна влітає риба, солодощі, фрукти та інші покупки. Тут головне ловити вміти! :-) Хоча, вважаю, що вправність до цієї справи з'являється у пасажирів вже після протирання очей від розбитих помідорів і фрази «знову не спіймав!» :-) Після того, як поїзди пронесуть, ящики з рештою овочами, рибою і іншим товаром знову повертаються на рейки і торгівля набуває більш цивілізований характер :-)

Залізнична колія Нейпір-Гисборн унікальний тим, що він перетинає головну злітно-посадкову смугу Гісборнского аеропорту в Новій Зеландії. Це єдина в світі залізниця, де саме диспетчерська служба повітряного сполучення дозволяє або забороняє поїздам рух на перетин злітно-посадкової смуги для продовження свого маршруту.

Іноді літаки і поїзди поділяють один від одного буквально лічені секунди! Ця дивовижна «розв'язка» є чи не першим реченням туристу у новозеландських гідів! Погодьтеся, паровоз і літак, що мчаться на зустріч один одному, видовище буденне для голлівудських або індійських фільмів, але ніяк не для повсякденного життя!

Якщо ви вже знайшли свою другу половинку або поки ще тільки в пошуках, то залізниця настійно рекомендує відвідати прекрасний «Тунель кохання», розташований недалеко від селища Клевань на Україні. Цей мальовничий трикілометровий відрізок залізниці веде до фабрики з виробництва деревоволокнистих плит. Поїзд тут ходить три рази в день, поставляючи деревину на Оржівський деревообробний комбінат. Саме залізничний склад змушує зростаючі гілки дерев огинати шляху і підтримує тунель в такому стані.

Прекрасний сонячним літом зелений коридор привертає закохані пари, а восени і взимку фотографів, які бажають зберегти це прекрасне диво природи. Вважається, що якщо ви, відвідавши «Тунель кохання», загадаєте заповітне бажання, то воно обов'язково збудеться.

Транссибірська залізнична магістраль - найдовша залізниця в світі, на сьогоднішній день налічує 9300 км шляхів і являє собою цілу мережу залізниць, між Москвою і Далеким Сходом Росії. Крім того, дорога має відгалуження на всі сусідні прикордонні країни. Будівництво Транссибірської магістралі в повну силу почалося ще в далекому 1891 року, під особистим контролем Сергія Вітте, який, будучи тоді міністром фінансів, чітко розумів, що Росія просто зобов'язана бути стратегічним партнером між заходом і сходом. Для того, щоб будівництво дороги і супутні інфраструктура встигали один за одним, російське керівництво почало будівництво зі сходу і заходу одночасно, прагнучи вглиб країни. Щоб зрозуміти всю масштабність проекту, досить сказати, що лише в 2002 році була завершена її повна електрифікація!

Реконструювавши на початку 2000-х років деякі ділянки дороги, Росія організувала перший постійний коридор масштабного вантажного сполучення між Китаєм, Монголією, Білоруссю, Польщею та Німеччиною, який в рази збільшив оборот торгівлі і посприяв подальшому розвитку Далекого Сходу як стратегічного регіону.

Перша назва дороги - Великий Сибірський Шлях. І великий він не тому, що будівництво дороги велося майже ціле століття, а тому що російський уряд тоді свідомо відмовився від західної «допомоги», не бажаючи допустити посилення впливу іноземних капіталістів на Далекому Сході. Будували тільки СВОЇМИ силами! І змогли! Побудували!

Категория: Українською | Добавил: 329 (14.04.2016)
Просмотров: 385 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Сделать бесплатный сайт с uCoz