Всім, хоча б трохи обізнаними в автомобілебудівній галузі людям, відомо, що таке автомобільний привід. Але все ж варто повторити: енергія двигуна повинна бути передана колесам, у свою чергу на які колеса вона передається - таким і буде привід ...
У сучасній автомобілебудівної галузі існує всього 3 типу приводу - це привід передній, задній і повний. Варто більш детально розглянути кожен тип:
Передній привід. Сама назва говорить про те, що тут енергія двигуна передається через шарніри переднім колесам. Цей тип приводу часто зустрічається у малобюджетних (недорогих) європейських і японських автомобілів, а також широко застосовується російськими і українськими виробниками.
Рекомендую придивитись до цього авто: http://avtomancar.ru/publ/japonskie_avtomobili/lexus/lexus_lx_570_2016/11-1-0-1667.
Він володіє меншою вагою завдяки відсутності кардана. Автомобіль з передніми ведучими колесами схильний до зносу (особливо при проходженні поворотів на великих швидкостях), так як передня його частина значно важче задній.
Плюси: хороша прохідність і керованість, через свою порівняльної простоти найкраще підходить початківців і малодосвідченим водіям, більш низькі витрати на обслуговування.
Мінуси: неважливі динамічні характеристики, авто схильне до зносу.
Задній - тут енергія передається за допомогою кардана до задніх коліс. Цей тип зустрічається на вазовской класиці і у більшості американських авто.
Також їм обладнуються європейські і японські автомобілі високого і преміум класу.
Плюси: дуже хороші динамічні характеристики, через що даний тип приводу використовують на спортивних гоночних авто.
Мінуси: не кращий варіант (особливо в умовах ожеледі) для недосвідчених водіїв, автомобіль схильний до заносу, більш витратний в обслуговуванні.
Повний - енергія обертання приводить в дію всі 4 колеса. Такий тип зустрічається на паркетниках, седанах і універсалах в самому вищому і середньому ціновому діапазоні, а також на позашляховиках і спортивних машинах.
За своєю конструкцією він може бути різним. Можливо рівний розподіл енергії обертання між осями, або в співвідношенні, наприклад, 30% на передню і 70% задню вісь.
Можливо, що в повсякденних звичайних умовах їзди по хорошій дорозі всю енергію отримує передня вісь, але як тільки авто потрапляє на бездоріжжі або колеса починають прослизати - миттєво підключиться задня вісь.
Плюси: відмінна прохідність, чудово підходить недосвідченим водіям, авто не зриває в замет і не зносить з дороги.
Мінуси: це найдорожчий в обслуговуванні і важкий тип приводу.
Керуючись вищепереліченим можна зробити правильний вибір з урахуванням навичок водіння, потреби в прохідності та фінансового становища ...
|