Пятница, 26.04.2024, 05:53
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Каталог статей | Регистрация | Вход
Меню сайта
Форма входа
Категории раздела
Другое [84]
Інше
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Ответы на вопросы / Відповіді на запитання
Главная » Статьи » Другое » Другое

З яким приводом вибрати автомобіль?

Всім, хоча б трохи обізнаними в автомобілебудівній галузі людям, відомо, що таке автомобільний привід. Але все ж варто повторити: енергія двигуна повинна бути передана колесам, у свою чергу на які колеса вона передається - таким і буде привід ...

У сучасній автомобілебудівної галузі існує всього 3 типу приводу - це привід передній, задній і повний. Варто більш детально розглянути кожен тип:

Передній привід. Сама назва говорить про те, що тут енергія двигуна передається через шарніри переднім колесам. Цей тип приводу часто зустрічається у малобюджетних (недорогих) європейських і японських автомобілів, а також широко застосовується російськими і українськими виробниками.

Рекомендую придивитись до цього авто: http://avtomancar.ru/publ/japonskie_avtomobili/lexus/lexus_lx_570_2016/11-1-0-1667.

Він володіє меншою вагою завдяки відсутності кардана. Автомобіль з передніми ведучими колесами схильний до зносу (особливо при проходженні поворотів на великих швидкостях), так як передня його частина значно важче задній.

Плюси: хороша прохідність і керованість, через свою порівняльної простоти найкраще підходить початківців і малодосвідченим водіям, більш низькі витрати на обслуговування.

Мінуси: неважливі динамічні характеристики, авто схильне до зносу.
Задній - тут енергія передається за допомогою кардана до задніх коліс. Цей тип зустрічається на вазовской класиці і у більшості американських авто.

Також їм обладнуються європейські і японські автомобілі високого і преміум класу.
Плюси: дуже хороші динамічні характеристики, через що даний тип приводу використовують на спортивних гоночних авто.

Мінуси: не кращий варіант (особливо в умовах ожеледі) для недосвідчених водіїв, автомобіль схильний до заносу, більш витратний в обслуговуванні.

Повний - енергія обертання приводить в дію всі 4 колеса. Такий тип зустрічається на паркетниках, седанах і універсалах в самому вищому і середньому ціновому діапазоні, а також на позашляховиках і спортивних машинах.

За своєю конструкцією він може бути різним. Можливо рівний розподіл енергії обертання між осями, або в співвідношенні, наприклад, 30% на передню і 70% задню вісь.

Можливо, що в повсякденних звичайних умовах їзди по хорошій дорозі всю енергію отримує передня вісь, але як тільки авто потрапляє на бездоріжжі або колеса починають прослизати - миттєво підключиться задня вісь.

Плюси: відмінна прохідність, чудово підходить недосвідченим водіям, авто не зриває в замет і не зносить з дороги.

Мінуси: це найдорожчий в обслуговуванні і важкий тип приводу.

Керуючись вищепереліченим можна зробити правильний вибір з урахуванням навичок водіння, потреби в прохідності та фінансового становища ...

Категория: Другое | Добавил: 329 (02.09.2015)
Просмотров: 888 | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Сделать бесплатный сайт с uCoz