Вторник, 04.08.2020, 12:26
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Блог | Регистрация | Вход
Меню сайта
Форма входа
Календарь
«  Октябрь 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архив записей
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Ответы на вопросы / Відповіді на запитання
Главная » 2014 » Октябрь » 10 » Російський автопарк підріс на 5%
23:01
Російський автопарк підріс на 5%

На 1000 росіян припадає 340 транспортних засобів, а якщо враховувати тільки легковика, то 283 автомобіля. Це приблизно в два рази менше, ніж в Європі, і в три рази менше, ніж в США. Експерт стверджує, що цифри завищені через великої кількості автохлама, який продовжує стояти на обліку. Найкраще автомобілями забезпечені жителі Москви і Московської області, Санкт-Петербург, Краснодарський край і Ростовська область. 

Згідно з дослідженням тольяттінського агентства «Автостат», станом на середину 2014 року в Росії налічувалося більше 48 млн транспортних засобів. Це 40,2 млн легкових автомобілів, 3870000 легких комерційних, 3,75 млн вантажних машин та 393 тис. Автобусів. 

За рік російський автопарк зріс приблизно на 5%. 

 

Аналітики відзначають, що середній вік легкових автомобілів в нашій країні - 12 років, легких комерційних машин - 13 років, автобусів - 15 років, а вантажівок - 19 років. Відзначимо, що, за оцінкою експертів «Автостата», забезпеченість автомобілями в Росії поки в два рази нижче, ніж у розвинених європейських країнах, і втричі менше, ніж в США. 

Так, в Європі на 1 тис. Жителів в середньому припадає близько 500 автомобілів залежно від величини міста. В Америці приблизно у 800 чоловік з 1000 є особистий автомобіль. 

Як повідомили «Газеті.Ru» в «Автостат», серед російських міст за рівнем автомобілізації лідирують Москва і Московська область з показниками 3810000 та 2480000 автомобілів відповідно. На третьому місці знаходиться Санкт-Петербург (1620000), на четвертому - Краснодарський край (1580000), і на п'ятому - Ростовська область (1,20 млн). Далі слідують Свердловська область (1,15 млн), Приморський край (1,12 млн), Татарстан (1,12 млн), Башкортостан (1090000), Челябінська область (0960000). 

Топ-5 моделей вітчизняних автомобілів в парку РФ складають моделі Lada 2106 (1790600 одиниць), Lada 2107 (1755100 одиниць), Lada 2101 (980900 одиниць), Lada 4x4 (971400 одиниць) і Lada 2109 (886100 одиниць). 

У п'ятірку лідерів серед іномарок в російському автопарку входять Toyota Corolla (725 700 одиниць), Ford Focus (634 200 одиниць), Renault Logan (500 400 одиниць), Chevrolet Niva (463 70 одиниць), Daewoo Nexia (410500 одиниць). 

«Автомобілізація в Росії посилюється, - сказав« Газеті.Ru »виконавчий директор« Автостата »Сергій Удалов. - Росія стає все більш цікава всім світовим брендам, тому що рівень автомобілізації залишається досить низьким і у ринку є високий потенціал зростання. За часів кризи 2009 року цей показник падав, в цьому ж році, незважаючи на економічний спад, ми спостерігаємо приріст автопарку на 5%, і це досить серйозно. Нових автомобілів зараз продається більше, ніж списується і утилізується ». 

На думку аналітика «ВТБ Капітал» Володимира Беспалова, навіть невисокі щодо Європи та США цифри видаються завищеними. Він вважає, що старі автомобілі в нашій країні виводяться з парку недостатньо швидко. 

«У нас немає нормальної програми з утилізації, - вважає Беспалов. - Є якесь кількість покинутих автомобілів, але вони як і раніше стоять на реєстраційному обліку. Сам автопарк в Росії дуже старий. 

І за півроку цифри зростають саме тому, що так званий автохлам не виводиться з ринку і залишається на реєстраційному обліку ». 

На думку експерта, введена в Росії програма утилізації, розрахована на 170 тис. Автомобілів, допоможе тільки з точки зору статистики. При цьому через невисокі темпів економічного зростання в найближчі десять років Росія не зможе наздогнати Європу за рівнем автомобілізації. 

«Ми по ВВП на душу населення відстаємо від багатьох країн навіть Східної Європи, що не 

 
кажучи вже про Західну Європу чи Америці, - каже Беспалов. - Тому рівень автомобілізації у нас помітно нижче. 

Щоб ці показники виросли, необхідно, щоб в країні почалося економічне зростання, збільшився відсоток ВВП на душу населення, зміцнилася споживча впевненість. У найближче десятиліття ми не зможемо наздогнати за рівнем автомобілізації західні країни. Але зростання спостерігатися буде, це стане можливим завдяки різним програмам, спрямованим на оновлення автопарку. 

В уряді обговорюється можливість обмеження граничного строку експлуатації комерційних автомобілів, є ідея заміни транспортного податку на екологічний. 

Парадокс в тому, що якщо все це почне працювати і парк почне оновлюватися, то показник автомобілізації в країні почне падати, оскільки з обігу будуть активно виводитися старі автомобілі ».

Просмотров: 540 | Добавил: 329 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Сделать бесплатный сайт с uCoz