Вторник, 04.08.2020, 00:32
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Блог | Регистрация | Вход
Меню сайта
Форма входа
Календарь
«  Март 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архив записей
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Ответы на вопросы / Відповіді на запитання
Главная » 2017 » Март » 11 » Необхідні компетенції для маркетолога
02:19
Необхідні компетенції для маркетолога

Професія «маркетолог» або «менеджер з маркетингу» полягає в управлінні сприйманої цінністю товару для зростання продажів і прибутку. Для того, щоб працювати ефективно менеджер з маркетингу повинен володіти певними навичками і розвивати компетенції в конкретних областях.
marketing-skills
Виділяють 9 ключових компетенцій, якими повинен володіти менеджер з маркетингу. Дані компетенції та особисті якості можуть бути не повністю виражені, але повинні вдосконалюватися в міру отримання досвіду і професійного зростання.
Аналітичні здібності

Маркетолог повинен вміти:

Аналізувати динаміку продажів і управляти прогнозом продажів
Управляти рекламним бюджетом і розраховувати ефективність вкладень
Порівнювати декілька варіантів рішень і вибирати найкращий варіант
Встановлювати пріоритети для проектів
Завжди шукати причинно-наслідковий зв'язок у поведінці клієнтів

Професійна компетентність

Маркетолог повинен знати і вдосконалювати свої знання в:
сучасні методики маркетингу
сучасні моделі розвитку та управління брендом компанії
сучасні техніки і методи продажів
основи економіки і фінансів (для управління ціною і бюджетом)
основи соціології і психології (для розуміння споживача)
сучасні напрямки дизайну (для розуміння естетики)
Ініціативність

Читайте також: стратегии маркетинга.

Маркетолог повинен сам формувати і ставити собі завдання, не чекати чужих вказівок, бачити можливості поліпшення бізнесу та втілювати їх у життя.
Відповідальність

Маркетолог управляє рекламним бюджетом і рентабельністю продукту, тому повинен бути готовий брати на себе зобов'язання, приймати рішення і відкрито висловлювати свою думку.
Результативність

Маркетолог повинен бути наполегливим у своїх діях і амбітний в поставлених цілях, виконувати поставлені завдання в строк.
Креативність

Маркетолог повинен бути здатний створювати нові ідеї і пропонувати кілька альтернатив для вирішення однієї задачі.
Якість комунікації

Комунікація — це одна з ключових компетенцій менеджера з маркетингу. Маркетолог досконало повинен володіти наступними навичками в області комунікацій:
Грамотна письмова комунікація — здатність правильно викладати свої думки в діловому листуванні.Писати без граматичних і орфографічних помилок. Складати правильні рекламні тексти.
Грамотна усна комунікація — здатність правильно викладати свої думки під час розмови. Правильно і логічно вибудовувати свою промову.
Ефективна міжособистісна комунікація — здатність ефективно взаємодіяти з іншими членами команди для досягнення мети, вміння знаходити спільну мову з різними співрозмовниками.
Навички публічних виступів — здатність встановлювати і утримувати контакт з аудиторією під час проведення презентацій.
Гнучкість в роботі

Менеджер з маркетингу повинен використовувати в своїй роботі різні підходи, бути відкритий новим технологіям і новим поглядам на рішення звичних проблем. Повинен бути здатний відмовитися від вибраного курсу і переключаться на інші методи роботи, якщо існуючі рішення призводять до невдач.
Саморозвиток і ерудованість

Менеджер з маркетингу повинен постійно підвищувати свою компетентність в професійній сфері і розширювати кругозір, використовую нові знання для підвищення ефективності поточної роботи.

Просмотров: 636 | Добавил: 329 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Сделать бесплатный сайт с uCoz