Часи, коли мобільний телефон був розкішшю, давно закінчилися, і зараз вже немає людини, яка б не володів цим девайсом. Подібним моментом, природно, не могли не скористатися маркетологи, і, як наслідок, їхні інноваційні смс розсилки міцно зайняли нішу в рекламному арсеналі великих компаній і корпорацій.
Де використовувати смс розсилки
Кафе, ресторани.
Сервісні служби.
Кредитні організації, банки.
Туристичні агенції.
Платні сервіси на коротких номерах.
Торгові організації.
Салон краси.
Засоби масової інформації.
Який сервіс розсилок обрати
Я рекомендую вибрати SMS-fly рассылка смс. Тут широкий асортимент послуг і низькі ціни. Взагалі сервіс має багато переваг і гарних відгуків.
Чого не варто робити при sms розсилці
SMS - це дуже і дуже тонка гра. Майже всі люди, коли отримують смс повідомлення, чекають звісток від рідних і близьких, а тут ви зі своєю рекламою. Як думаєте, чи сподобається це їм? Виходячи з цього, розумним буде застерегти Вас від стандартних помилках в смс маркетингу
Часта відправка смс повідомлень
Відправка sms в пізній час доби
Вкладання в текст розсилки негативних емоцій
Уникайте повторюваних текстів
Корисні поради смс розсилки
Привітайте свого клієнта зі святом і додайте в побажання приємний сюрприз - знижку на товар персонально для нього!
Якщо є можливість, зверніться до свого клієнта по імені! Якщо можливості немає, то зверніться до нього за номером телефону - ефект практично такий же!
Зв'язуйте свою розсилку з конкретною подією, датою. Це може бути як загальнонародне свято, так і особистий, День народження, наприклад. Пропонуйте той товар, який в цей час хотіли б мати ви.
У всіх видах розсилок, в тому числі і sms, існує одне важливе правило. Правило хорошого тону, якщо хочете: надайте можливість клієнту відмовитися від смс розсилки.
|