Суббота, 20.04.2024, 13:04
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Блог | Регистрация | Вход
Меню сайта
Форма входа
Календарь
«  Февраль 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
Архив записей
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Ответы на вопросы / Відповіді на запитання
Главная » 2017 » Февраль » 18 » Як вибрати шини для мотоцикла
23:21
Як вибрати шини для мотоцикла

Одного разу, представника однієї з великих шинних компаній попросили розповісти все, що він знає про шинах. "Вони круглі, чорні і добре липнуть до асфальту. Деякі з них більш липкі" - пожартував він. Так, не дуже багато інформації. Давайте спробуємо разом розібратися і більш докладно описати, які ж характеристики мають мотоциклетні покришки. Адже не секрет, що правильні шини мають величезне значення для мотоцикла і впливають на управління та поведінка на дорозі набагато більшою мірою, ніж для автомобіля.

По-перше, давайте поговоримо про дорожніх шинах для мотоцикла. Їх поділяють на два класи: з камерою і безкамерні. Якщо колеса вашого мотоцикла мають спиці, як на велосипеді – то потрібно використовувати шини, в яких всередині є камера. Принцип як на велосипеді, напевно ви в дитинстві розбирали такі колеса і могли бачити всередині камеру. Якщо ваш мотоцикл оснащений литими дисками – необхідно використовувати безкамерні шини.

Протектор і малюнок.

Протектор є тією частиною шини, яка входить у контакт з дорогою. Канавки і канали, нарізані певним чином, покликані відводити воду від плями контакту шини з дорогою. Завдяки цьому водій мотоцикла не втрачає контроль над керуванням на мокрій дорозі, оскільки відвід води зменшує ймовірність ефекту «аквапланування», коли шина просто втрачає зчеплення з дорогою. До речі, замовляти шини ми рекомендуєм тут: https://sporte.com.ua/rezina-na-motocikl. Висока якість за доступною ціною.

Профіль шини.

Шини мотоцикла, на відміну від автомобільних шин, мають округлі бічні стінки. На цих ділянках шини також є протектор, це дозволяє шинам мотоцикла залишатися в контакті з дорогою і не зриватися в занос, коли мотоцикл нахиляється в повороті. Причому радіус і геометрія профілю шини залежать від призначення мотоцикла. Для гоночних мотоциклів шина має «трикутний» профіль, площа контакту шини з дорогою в повороті у таких шин більше, ніж у звичайної дорожньої шини. Це і зрозуміло, більшу частину часу на кільцевих гонках мотоцикл «лежить» в повороті. У перегонах використовують м'які склади гуми для виготовлення шин, на яких можна проїхати всього 150 км, але зате вони дуже «липкі». Інша крайність - шини для мотоциклів-туристів, на яких можна проїхати більше 30000 км. Десь посередині знаходяться шини для міської їзди. У будь-якому випадку, необхідно розуміти, що склад покришки це завжди якийсь компроміс, між «липкість» і довговічністю.

Чи знаєте ви, що кожна мотоциклетна шина має штамп з чотиризначним номером? Перші 2 цифри це номер тижня, коли була виготовлена шина, останні дві цифри – рік виготовлення. Якщо ваші шини більше 3-4 років, настав час її змінити. Огляньте малюнок протектора і, якщо ви бачите крихітні тріщини, шину пора замінити. На шині ще є "знак зносу", який виглядає як маленький горбок всередині малюнка протектора. Коли шина стирається до цієї позначки, також замініть її.

"Що робити, якщо шина була відремонтована після проколу? Як довго я можу їздити на ній? "Настійно рекомендується ніколи не ремонтувати передню шину. Заднє колесо не має ремонтуватися більше одного разу. Кращий варіант зняти шину з обода і залатати її зсередини. "Джгутик" може працювати відмінно, але ваша максимальна швидкість, на відремонтованій таким чином шині, не повинна бути вище 100 км/ч.

"Який розмір шини вибрати для мого мотоцикла?" На багатьох мотоциклах застосовується передня шина з розміром 120/70/17. На спортивних мотоциклах з об'ємом двигуна до 1000 куб. см, зазвичай використовують покришки з розміром або 190/50/17, або 180/55/17 на задньому колесі. На мотоциклах з меншим об'ємом двигуна можуть застосовуватися задні покришки з розміром 160 або 140 або навіть 130/60/17.

"Що означають ці цифри? "Перше число - це ширина шини, зазвичай в міліметрах. Друге число характеризує відношення висоти профілю шини до її ширини. Чим це число менше, тим шина більш «спортивний». Останнє число означає розмір шини в дюймах. Це число не можна змінити. Неможливо поставити 17 -дюймові шини на 15 дюймові обода.

"Що таке шини подвійного призначення? Чи потрібні вони мені? "Треба сказати, що це класні шини. Вони м'які і "чіпкі" з боків, що добре для проходження поворотів, при цьому, вони залишаються жорсткими в середині. Приклади таких шин: Michelin 2CT, Pirelli Angel, Bridgestone 023 або 016, Dunlop Q2 або Q3.

Коли ви збираєтеся виїхати на своєму мотоциклі, перевірте всі за списком:

1) Шини - оглянути, тиск – перевірити.

2) Акумулятор - достатньо заряджений.

3) Рівень масла – перевірити.

4) Бензин, рівень в бензобаку - перевірити.

5) і т. д.

УВАГА! Покришка може добре виглядати зовні, і може здатися, що вона добре накачана. Тиск потрібно обов'язково перевіряти манометром. Правильний тиск в шинах мотоцикла є ключовим моментом в безпечної і комфортної подорожі на мотоциклі. Правильний тиск в шинах мотоциклів дозволить вашим шинам їздити довше, мати кращий коефіцієнт зчеплення з поверхнею дороги, більш ефективно відводити воду, не навантажувати підвіску, і навіть поліпшити паливну економічність мотоцикла і збільшити пробіг між заправками.

На додаток до перевірки тиску в шинах, що ще ви повинні перевірити?

У минулі часи розмір гуми був визначальним у виборі. Але сьогодні шини стали дуже складним виробом. Шина містить безліч специфікацій, цифр і факторів, які необхідно приймати до уваги. Вони включають, але не обмежуються наступним списком:

- Оцінка швидкості

- Камера / безкамерні

- Напрям / Обертання (стрілка)

- Інше (інформація на боковині)

Деякі старі шини (і багато шини для «Харлея») можуть мати різні позначення, що відрізняються від сучасних написів на боковині.

Ніколи не встановлюйте шини, які не відповідають параметрам, зазначеним в керівництві користувача для вашого мотоцикла!

Максимальний тиск в шинах можна знайти на боковині будь покришки. ПРИМІТКА: Це максимальний тиск в шині. Ви можете знизити тиск в шинах залежно від місцевості і навантаження.

"Мій приятель каже, що бренд «Бла-бла-бла» - єдина хороша шина!"

Хочете дізнатися секрет? Якщо ви поставили на мотоцикл нові шини від будь-якого відомого виробника це дуже добре. Деякі бувалі мотоциклісти кажуть, що нові шини це найкращий тюнінг для мотоцикла.

Шини і диски – це те, що відокремлює вас і ваш мотоцикл від дороги. Глибина малюнка протектора, розмір гуми, тиск в шинах - дуже важливі складові, що мають визначальне значення для підтримання вас в цілості й схоронності на дорозі. Будь ласка, пам'ятайте, що нові шини вимагають обкатки. Уникайте різких маневрів, різких прискорень і гальмувань, принаймні, перші 100км пробігу після установки нових шин.

Просмотров: 593 | Добавил: 329 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Сделать бесплатный сайт с uCoz