Пятница, 26.04.2024, 07:30
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Блог | Регистрация | Вход
Меню сайта
Форма входа
Календарь
«  Апрель 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архив записей
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Ответы на вопросы / Відповіді на запитання
Главная » 2016 » Апрель » 28 » ІСТОРІЯ МАРКИ LEXUS
17:37
ІСТОРІЯ МАРКИ LEXUS

Lexus - марка, під якою японською компанією Toyota Motor випускаються розкішні автомобілі. Спочатку розроблялася для ринку США, однак тепер продається більш ніж в 70 країнах світу. Штаб-квартира знаходиться в місті Нагоя, Японія.

Історія марки починається в 1983 році, коли голова правління Toyota Ейдзі Тойода поставив завдання створити кращий в світі представницький автомобіль. Після паливної кризи, відшумілого в 70-х, погляди покупців знову були звернені на преміум-сегмент, який демонстрував стабільне зростання з року в рік. Особливо яскраво ця тенденція була виражена в США. Там компанія Toyota Motor вже закріпилася в якості виробника надійних і якісних автомобілів. Однак сегмент люксових машин охоплений не був, і японська автокомпанія не збиралася відмовлятися від настільки привабливою частини ринку.

Перед виведенням Lexus на ринок компанія займалася масштабними дослідженнями ринку і довгим проектуванням. При виборі імені думки в Toyota розділилися: одні пропонували виводить розкішні авто під новим брендом, інші бачили сенс в збереженні імені Toyota, щоб залучити покупців і до більш дешевим моделям.

Японський автовиробник провів масштабні дослідження ринку розкішних автомобілів. Протягом 1985 року дизайнери і розробники орендували будинок в Лагуна Біч у Каліфорнії, щоб вивчити смаки і спосіб життя покупців преміальних машин. В результаті був зроблений висновок, що для успішного просування марки необхідні нове ім'я і нові канали продажів.

ІСТОРІЯ МАРКИ LEXUS

У 1986 році рекламне агентство Saatchi & Saatchi, давній партнер Toyota, створило спеціальний підрозділ Team One, яке займалося створенням і подальшим просуванням нової марки. Консалтингова компанія Lippincott & Margulies підготувала список з 219 назв, з яких були обрані кращі - Vectre, Verone, Chaparel, Calibre і Alexis. Останній варіант став провідним, однак викликав стурбованість у зв'язку з частим використанням в якості імені людей, а також персонажем популярного серіалу «Династія» Алексіс Керрінгтон. Тоді його трохи перетворили, отримавши Lexus.

У 1989 році, після тривалих розробок за участю 60 дизайнерів, 24 інженерних команд, 1400 інженерів, 2300 механіків, 220 співробітників підтримки, випущених 450 прототипів і більше 1 млрд доларів інвестицій проект був завершений. Результатом був вражаючий і ні на що не схожий - Lexus LS 400 з унікальним дизайном, новим 4-літровим мотором V8 і заднім приводом.

ІСТОРІЯ МАРКИ LEXUS

Модель дебютувала в січні 1989 року на автосалоні в Детройті. Автомобіль надійшов у продаж у вересні того ж року через мережу, що складалася з 81 дилера. Запуск Lexus супроводжувався багатомільйонної рекламної кампанією на телебаченні і в друкованих ЗМІ.

Дебютний LS 400 хвалили за керованість, багате оснащення, ергономічний інтер'єр, прекрасну аеродинаміку, паливну економічність, хоча деякими автомобільними оглядачами він критикувався за підвіску, яка не забезпечувала очікуваного для автомобілів цього класу рівня комфорту при їзді.

Журнал Car and Driver зазначив, що Lexus LS 400 перевершує Mercedes-Benz 420 SEL і BMW 735i з точки зору плавності ходу, керованості і продуктивності. Motoring Press Association назвала його кращим імпортним автомобілем року, а J.D. Power and Associates віддала перше місце в своєму рейтингу. Вихід нової марки на американський ринок став справжнім шоком для німецьких автовиробників, особливо BMW і Mercedes-Benz, які втратили 29% і 19% продажів відповідно.

ІСТОРІЯ МАРКИ LEXUS

У грудні 1989 року, після скарги двох клієнтів Lexus ініціював добровільний відгук всіх 8000 одиниць моделі, проданих на той час. Скарги ставилися до дефекту електропроводки. Автовиробник організував 20-денну операцію, під час якої співробітники марки самі забирали авто, ремонтували і привозили власникам. Компанія організувала перельоти і можливість обслуговування навіть у віддалених місцях. Відгук розхвалили в пресі, відзначивши високий рівень обслуговування. До кінця 1989-го було продано 16 392 одиниці LS 400 і ES 250. У наступному році марка реалізувала 63 594 автомобіля обох моделей. У тому ж році Lexus також почав обмежений експорт в Великобританію, Швейцарію, Канаду та Австралію.

ІСТОРІЯ МАРКИ LEXUS

У травні 1991 року Lexus представив нову модель - спорткупе SC400, яке отримало той же мотор, що і LS400. Автомобіль розганявся до 100 км / год за 6,9 секунди. Потім з'явилося друге покоління седана ES 250 - ES 300. Цей автомобіль став найбільш продаваним представником марки.

У 1992-му марка відзначена нагородами від Car and Driver і Automobile Magazine, які отримали моделі SC400 і ES300. Тоді ж бренд обганяє за обсягами продажів BMW і Mercedes-Benz і стає лідером серед автокомпаній-імпортерів на ринку США. У вересні виходить перероблений LS400, який отримав близько 50 змін.

Січень 1993 року - представлена ​​нова модель GS300, дизайн якої розробляв автомобільний дизайнер Джорджетто Джуджаро. Через рік автовиробник повіз новинку в Європу і представив на Франкфуртському автосалоні. Модель була заснована на платформі Toyota S.

ІСТОРІЯ МАРКИ LEXUS


У 1994 році марка представила друге покоління LS 400, здійснивши повний редизайн свого флагмана. У 1995 році Lexus здобуває п'яту поспіль перемогу в рейтингу J.D. Power and Associates за рівнем задоволеності покупців.

У 1996 році в модельній лінійці марки з'являється перший позашляховик - LX450. Фактично це був преміальний варіант Toyota Land Cruiser, від якого він перейняв прекрасні позашляхові характеристики. Всього за два перших місяці продажів Lexus стає лідером в сегменті люксових позашляховиків, випередивши за кількістю проданих авто навіть Range Rover. Ця модель розроблялася швидко, так як влада США мали намір ввести 100-відсоткове мито на преміальні японські автомобілі, щоб захистити місцевих автовиробників. Під мито потрапляв весь модельний ряд Lexus. Однак мита не поширювалися на позашляховики, яких у бренду не було.

LX 450 був оснащений 4,5-літровим чотирьохклапанним двигуном, який видавав 215 к.с. Від J80 серії Land Cruiser він відрізнявся інший радіаторної гратами, бічний облицюванням кузова, поліпшеною звукоізоляцією і іншими колесами.

ІСТОРІЯ МАРКИ LEXUS

У 1997 році на автосалоні в Детройті компанія представила концепт-кар HPS. Він оснащувався 4,0-літровим мотором V8 з інноваційною системою VVT-i. Це був прототип нового покоління седана GS300. На автосалоні в Чикаго марка продемонструвала ще одну новинку - концепт-кар SLV, що поєднує в собі позашляхові властивості кросовера і комфортабельність люксового седана. У 1998 році починаються продажі його серійного варіанту RX300.

Модель комплектувалася 3,0-літровим двигуном V6 і агрегатувалися з чотириступінчастою автоматичною трансмісією. Завдяки поєднанню характеристик позашляховика, універсала і седана він швидко завоював популярність, ставши самим продаваним розкішним кросовером на ринку. У тому ж році Lexus дебютував в Бразилії. У 1999 році на ринку США проданий мільйонний автомобіль.

У 2000 році Lexus представив нову серію спортивних седанів IS. Він розроблявся з прицілом на аудиторію, яка бажає отримати велику продуктивність від люксових автомобілів. У 2001-му дебютував перший кабріолет марки - SC 430, який був переробленим ES 300. Крім того, в цьому році з'являється третє покоління LS 430.

ІСТОРІЯ МАРКИ LEXUS

У 2002 році представлений середньорозмірний позашляховик GX 470, а в 2003-му - друге покоління RX 330. У наступному році з'явився перший серійний гібридний позашляховик марки - 400h RX. Від моделей RX 330 і RX 350 він відрізнявся радіаторної гратами, круглими протитуманними фарами, а також іншими світлодіодними задніми ліхтарями. Автомобіль використовував систему Lexus Hybrid Drive, яка поєднувала бензиновий силовий агрегат і електромотори, що підвищують загальну потужність трансмісії і знижують рівень викидів СО2 в атмосферу. В цьому ж році відкривається офіційне представництво Lexus в Росії.

У 2005 році марка запущена на японському ринку, а також завершено її відділення від материнської компанії. До цього в Європі і Росії Lexus продавали лише кілька доларів. Однак зараз вона взяла курс на підвищення продажів за рахунок розширення лінійки силових агрегатів включенням гібридних і дизельних установок. Lexus звернув пильну увагу на ринки, що розвиваються, в тому числі російський, і оголосив про намір збільшити кількість дилерів.

У 2009 році в Північній Америці і Японії марка запустила гібридний седан HS 250h, а також друге покоління гібридного позашляховика 450h RX, який прийшов на зміну RX 400h. У тому ж році дебютувало купе Lexus LFA. Він отримав двигун V10 і кузов, зроблений з армованого вуглеволокна. Його основними конкурентами виступали Lamborghini Gallardo, Ferrari F430, Porsche 911 і Chevrolet Corvette C6 ZR1. Автомобіль комплектувався 4,8-літровим мотором потужністю 560 к.с. Максимальна швидкість складала 325 км / год.

ІСТОРІЯ МАРКИ LEXUS

Автомобілі Lexus виготовляються на самому роботизованому і комп'ютеризованому автомобільному підприємстві в світі - заводі Тахара. Всі працівники, приходячи на підприємство, обов'язково проходять через повітряний душ, який видаляє весь пил. На заводі кожні 87 секунд збирається один автомобіль Lexus.

Після 2000 року автомобілі марки почали виготовляти на інших заводах в Японії. Для північноамериканського ринку складання здійснюється в Канаді. Сьогодні, як і на самому початку свого шляху, марка є одним з лідерів в класі, задаючи стандарти якості для всієї галузі.

Просмотров: 632 | Добавил: 329 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Сделать бесплатный сайт с uCoz