Пятница, 19.04.2024, 05:39
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Блог | Регистрация | Вход
Меню сайта
Форма входа
Календарь
«  Март 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архив записей
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Ответы на вопросы / Відповіді на запитання
Главная » 2017 » Март » 8 » ДЕРЕВО І ЙОГО ПІДГОТОВКА ДЛЯ ВИПАЛЮВАННЯ
00:38
ДЕРЕВО І ЙОГО ПІДГОТОВКА ДЛЯ ВИПАЛЮВАННЯ

Далеко не всяке дерево годиться для випалювання. Одне дерево може бути красивим і міцним, але містити занадто багато смол або дубильних веществ, тому нею не використовують, щоб не псувати дорогих штифтів Інше дерево має дуже темну природне забарвлення і випалений на ньому малюнок втрачається.
Найкраще дерево для випалювання — це бенкет нейская сосна. Потім слід наш клен, особливо світлий, на якому випалений малюнок відрізняється особливою витонченістю.
Частіше, однак, користуються липою, каштаном і грушею або простий сосною, але з сосни ніколи не виходить красивого виробу і саме випалювання важко, так як штифт насилу долає смолисті шари дерева. В результаті лінії малюнка виходять хвилястими, нерівномірного ширини, що псує враження
Крім того, смолисті частини дерева проникають в платиновий наконечник штифта і сильно її забруднюють, а іноді зовсім не псують. Про те, як відновити чистоту штифта, вже було сказано.

Сам випалювач можна замовити тут: выжигатель по дереву купить украина.

Для випалювання можна користуватися світлими сортами горіха і дуба.
Від дерева при випалюванні вимагається абсолютна сухість, чистота натурального кольору, відсутність сучків. Останні, потрапляючи на малюнок, псують його; про сучки легко погнути наконечник штифта. Звідси можна зробити висновок, що для випалювання найбільш придатні тільки світлі і щільні породи дерева, особливо мелкослойные.
1) Підготовка дерева для випалювання полягає в тому, що всю його поверхню після чищення наждачним папером і циклею шліфують крейдовим порошком, розведеним водою. Цю шліфування роблять за допомогою ватного тампона, обгорненого полотняною ганчірочкою. Сыроватую поверхня сильно труть тампоном, обмазаною крейдою Повторивши таку шліфування два-три рази, ви побачите, що всі нерівності дерева усунені Оброблену таким чином поверхню можна розфарбовувати акварельними фарбами не побоюючись, що вони будуть розпливатися.
2) Підготовка дерева, картону і шкіри для випалювання на них малюнків. Це опис цілком запозичене з англійської журналу;* воно запропоновано відомим знавцем і художником по випалюванню.
Наведемо витяг з нього, не надто ухиляючись від тексту; «Відомо, що при випалюванні на дереві і шкірі надзвичайно важко і навіть неможливо отримати рівні, глибокі, гладкі і чисто випалені лінії, тому недоліки в випалюванні контуру намагаються послабити обробкою малюнків і вибирають такі малюнки, де б не було потрібно особливої чистоти лінії. Найважче — це отримати лінійний малюнок зразок орнаменту в російській або грецькою смаку, але і тут потрібна чистота роботи, тому дамо пораду, як її можна досягти. Особливо невдалим виходить випалювання на м'яких породах дерева, так як всі штрихи, залишені штифтом, виходять розпливчастими з підпаленими краями і неоднакової глибини. Цим недоліком страждають малюнки, випалені на тополі, каштані, липі і т. п. Відбувається він від трьох голосних причин:
a) При випалюванні виділяються пари, які проникають вглиб дерева по порах і розтікаються у вигляді тонких рисок більш темного кольору на певну відстань від країв штриха Зняти ці рисочки наждачним шкіркою абсолютно неможливо, так як вони проникають глибоко в деревину.
b) При випалюванні згоряють і смолисті речовини, що знаходяться в деревних породах; вони частково плавляться і проникають на значну глибину, надаючи дереву більш темне забарвлення у вигляді бічних смуг близько випаленого штриха
c) найголовнішою причиною є загоряння деревини не тільки в тому місці, якого стосується розпечений штифт, але і близько штриха на більш або менш далекій відстані, в залежності від ступеня горючості матеріалу. Цей недолік не знищити наждачним папером. Виходять нерівні бічні выжиги більш або менш бурого кольору.
Щоб уникнути перерахованих причин псування малюнка дерево піддають наступній попередньої підготовки:
Дерев'яна фанерка (тонка дощечка) спочатку лакується білим даммаровым лаком, розведеним бензином з додаванням кількох крапель безводного етилового спирту. Лаковий шар просушують, шліфують дерево найтоншої наждачним папером з метою згладити нерівності лакового шару і вдруге вкривають лаком, причому намагаються нанести товстий шар лаку в тих місцях, де при першому покритті лак вбрався всередину дерева глибше. Якщо перше покриття лаком вийшло вдалим, то другий і третій раз покривають розведеної білої политурои.
Потім дощечку шліфують остаточно. Далі на поверхню дощечки крохмалем наклеюють малюнок, нарисованныи або видрукуваний на найтоншій папері. Бажано, щоб між виробом і папером не з'являлися повітряні бульбашки, що свідчать про недбалу наклейці.
Доммаровый лак навіть в самому чистому вигляді надає дереву жовтуватий відтінок, що небажано, особливо якщо дерево чистого білого кольору і цей колір потрібно зберегти Для попередження такого фарбування перед першим покриттям даммаровым лаком дерево з обох боків покривають желатиновим розчином — п'ять листочків желатину на дві пляшки кип'яченої води. По закінченні декількох хвилин, коли желатиновий шар трохи застигне, його розрівнюють по поверхні фанери грудку вати, загорнутим в чисту холстинку.
Шкіра та картон обов'язково повинні бути сма, ани зазначеним желатиновим розчином
Після випалювання контуру малюнка папір знімають з фону за допомогою ножа і тільки тоді випалюють фон. Потім знімають залишок папери і всю поверхню чистять наждачним шкіркою.
Зазвичай при випалюванні вся поверхня виробу забруднюється і її важко очистити, але при даному способі підготовки весь бруд і плями видаляються разом з папером. Просочування желатиновим розчином попереджає выжиги штрихів і їх розтікання»

Просмотров: 647 | Добавил: 329 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Сделать бесплатный сайт с uCoz