Понедельник, 20.11.2017, 03:12
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Блог | Регистрация | Вход
Меню сайта
Форма входа
Календарь
«  Апрель 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Архив записей
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Ответы на вопросы / Відповіді на запитання
Главная » 2017 » Апрель » 19 » Від чого залежить ефективність реклами
08:05
Від чого залежить ефективність реклами

Для кожного, хто збирається рекламувати свій товар або послуги, хвилює ефективність реклами. На неї впливає безліч факторів, які повинні враховуватися в сукупності, а не окремо. Якщо не врахувати хоча б один, то реклама може бути не такою ефективною, як Вам хотілося б. Давайте розберемося в цьому і виділимо основні фактори, які слід враховувати при створенні реклами.

Для початку потрібно правильно визначити цільову аудиторію, тобто потенційних покупців, і врахувати їх інтереси, потреби, кількість. Не доцільно вибирати рекламу на телебаченні для вузького кола покупців, так як краще для такої аудиторії вибрати зовнішню рекламу у місця їх роботи, або рекламу в газетах (журналах), які затребувані цією аудиторією.

Важливим фактором є мета реклами та її формулювання. Залежно від поставленої мети слід вибирати і вид реклами. Наприклад, для реклами нового продукту краще не вибирати транспортну рекламу, так як вона буде не такою ефективною. Найбільш ефективна така реклама, в якій присутні вербальні і візуальні елементи, що дозволяє вплинути на потенційного покупця або клієнта. Текст повинен бути зрозумілим і оригінальним.

Ефективну рекламну компанію можна замовити тут: advart.info.

Також на ефективність реклами впливає також час, якщо це теле - радіореклама та місце її розміщення. Не варто забувати і про розподіл бюджету, при якому необхідно визначити витрати на медіапланування (вибір рекламного носія, аудиторії і т. д.), на створення роликів, макетів або статей. При розробці можливих варіантів слід редагувати і допрацьовувати текст, ілюстрації реклами для отримання більшої ефективності.
Отже, на ефективність реклами впливає комплекс факторів. У цій статті ми вказали на найбільш важливі з них. Ми сподіваємося, що ця інформація допоможе Вам при створенні реклами.

Просмотров: 40 | Добавил: 329 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Сделать бесплатный сайт с uCoz