Суббота, 25.11.2017, 04:35
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Блог | Регистрация | Вход
Меню сайта
Форма входа
Календарь
«  Май 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Архив записей
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Ответы на вопросы / Відповіді на запитання
Главная » 2017 » Май » 17 » Як вибрати валізу
22:43
Як вибрати валізу

"Дорога стає коротшим і приємніше, якщо зустрінеш доброго попутника". Добре сказано, і до валізах має саме пряме відношення. Валіза - навіть більш ніж попутник,що доглядає за Вашими речами, а майже один. Друзів по життю ми дізнаємося як-то відразу, а от вибрати хорошу та недорогу річ завжди було складно. Але нам потрібен валізу! Негайно! Тут і зараз! Квитки на руках. Але перш ніж відправитися по магазинах, наведемо деякі довідки і подумаємо,а чи знаємо ми, чого хочемо?

Якщо треба їхати чи летіти одній людині, то кращий валізу обсягом 25-30 літрів і з сумою довжин сторін (довжина, ширина, висота) - не більше 115 див. Тоді його можна взяти в салон авіалайнера. Тому всі провідні чемоданостроители випускають лінійку моделей вищезазначеного обсягу. Така валіза часто продається в комплекті з великим об'ємом 80-120 літрів, на роликах.

Якщо подорож тривале або їде кілька осіб, то є сенс придбати таку пару. Взагалі-то класифікувати валізи за обсягами,габаритами - сенсу немає. Ну складемо неабиякий перелік на кількох сотнях сторінок,з фотографіями і того більше. Ціла валіза енциклопедія!

Але немає часу! Немає! Тому викладемо самі короткі відомості,які повинен знати кожен! Почнемо з головного - це матеріал. З поганого матеріалу можна виготовити хорошу річ.

Думаю, що кожен міг у цьому переконатися. Будемо орієнтуватися на новітні досягнення хімічної технології. Отже почнемо з шкіри. Шкіра у валізу справі - класика жанру. Чудовий колір, міцність, пластичність, стійкість до зношування - все це для імпозантного покупця!

З недоліків - порівняно велика вага і ціна. Крім того, шкіряні вироби вимагають ретельного догляду,так і вивести пляму буває проблематично. Виріб скоріше для представницьких вояжів.

Замовляйте якісні валізи дешевше тут: yarmarok.kiev.ua.

Штучна шкіра. Зовні вона може мало відрізнятися від справжньої (копіюються навіть дефекти справжньої шкіри!)

Але низькі міцність і зносостійкість обмежують сферу її застосування. Йде на недорогі моделі. Тканина - щільна х/б, звичайно з тефлоновим просоченням. Міцний, зносостійкий, невицвітаючий, порівняно недорогий матеріал. Дуже добре миється. Надійно захищає від бризок і дощу. Часто застосовується для виготовлення нежорстких дорожніх сумок і валіз. Нейлон з прокладками з пінополіуретану - порівняно недорогий, добре зберігає форму матеріал. Не пропускає вологу. Поліамід - добре тримає форму, не промокає. Порівняно дешевий.

Поліестр - нагадує нейлон, але позбавлений блиску. Не вигоряє на сонці, міцний, дешевий. Недолік - вбирає воду.

Алюміній, вірніше, п'ятикомпонентний авіаційний сплав на основі алюмінію. Легкий, міцний, витримує нагрівання до 450 градусів. Йде на виготовлення герметичних кейсів. Фірмові вироби досить дороги. Нещодавно з'явилися вироби з АВС (як Вам поблажливо пояснить менеджер, це акриланин бутадієн стирол пластик - самі розумієте).

Чудовий по легкості і міцності матеріал, а якщо з'явиться вм'ятина, то виправляється при нагріванні струменем гарячого повітря!
Йде на виготовлення жорстких конструкцій. Поки що дорогий.

Полікарбонат з титанової стружкою в якості наповнювача. Це композитний матеріал. Легкий, дуже міцний, не дряпається. Застосовується для корпусів ноутбуків. Доріг. Більш дешева версія зі сталевою стружкою-дешевше,але прчность нижче і вагу більше. Але вироби з того й іншого - чудові.

Є ще екзотика: кевлар, нейлон-балистик, титан, нержавіюча сталь. Тут говорити про них не будемо. Ну ось, з матеріалами стало трохи ясніше. Поговоримо про форму, яку прийме цей матеріал.

Конструкція валізи. Як він скроєний? Міцність, користь, краса - ці принципи прийшли в дизайн з архітектури. Однією витонченою оболонки недостатньо. Насамперед дивимося кути.

Якщо кут укріплений накладкою,то це добре. Якщо зовнішні накладки продубльовані внутрішніми - це дуже добре. Ну а якщо є каркас з магнієвого сплаву, то стає зовсім добре. З'являється почуття впевненості - "Не зімнуть!" Не зімнуть, навіть якщо будуть утрамбовувати багажний відсік. Чемодан повинен зберігати невозмутино свою изначатьную форму, незважаючи ні на що. Винятком будуть валізи-трансформери. Якщо за час Вашої відпустки, об'єм багажу збільшиться за рахунок сувенірів та інших не дуже потрібних речей, то обсяг валізи-трансформера теж може бути збільшений на 30-50 літрів.

Головним чином це відноситься до напівжорстким і м'яким конструкцій,за рахунок зайвої пари "блискавок" і складних боковин. Модернізація майже не змінює вагу і мало позначається на ціні. А ось жорсткий валіза-трансформер, це вже інша розмова. Незначне збільшення обсягу пов'язане тут з ускладненням конструкції і втратою жорсткості і міцності. Ціна ж зростає дуже помітно. Тому може краще запастися складаний нейлонової сумкою?

З формою більш-менш. Наступним пунктом - замки і петлі. Замків взагалі-то має бути не менше двох: числовий і ключовою. Замок повинен надійно кріпитися до рами заклепками і бути виготовленим зі сталі. Петлі повинні бути сталевими, можливо, з пластиковою окантовкою. Петлі і замки, наглухо кріпляться до рами і для надійності крізь них пропускають сталевий штир. Це ускладнює злом.

Якщо на валізі є блискавки, то краще пластикові,шириною не менше 10мм. Пластик працює майже безшумно, крім того, він тепло-морозостійкий. Зубці повинні бути прошиті сталевою ниткою, щоб "блискавка" раптом не роз'їхалася. Перевіряємо фурнітуру.

Кріплення ручок, декоративні накладки виготовляються з пластика або сплаву Zamak (це сплав цинку,алюмінію,міді з добавками магнію). Міцний, добре обробляється, має структуру латуні, але дешевше. "Все своє ношу з собою" - прямо як сказано про чемодановладельцах. А тепер ще і вожу з собою... Ролики в конструкції валізи тепер незамінний елемент.

Без них він якось і не валіза вже.. Два або чотири ролика,висувна ручка - як все стало швидше і легше! Для російського бездоріжжя краще вибрати модель з двома роликами великого діаметру, встановленими незалежно в обтічниках на днище валізи. Рукоятка краще "П"-подібна з надійним фіксатором. Дуже бажаний (навіть необхідний) фіксатор обертання роликів - гальмо!

Два ролика істотно знижують навантаження на руку, а чотири по рівній поверхні залу аеровокзалу - валіза сам біжить слідом. Вибирайте, скільки Вам роликів, чотири? Два? Але пам'ятайте, що асфальт ще не всюди. Крім того, дивимося, щоб сам ролик був силіконовим, з (обов'язково!) металевим підшипником і був насаджений на сталеву вісь. Сталь є сталь. Тут замінити її поки ще нічим.

І якщо раптом поломка на дорозі, так в самий невідповідний момент?!Що, заощадили? Думайте перш! А тепер повернімося трохи назад: руків'я. Заслуговує окремої розмови. Рукоятка - це завжди фірмовий знак. Знак уваги та поваги фірми-виробника особисто до Вас, шановний покупець!

Перше рукостискання! Знайомство з валізою починається з рукоятки. Вона повинна бути по руці. Бути зручною і приємною на дотик. Якщо вона сподобалася, то і все інше має шанси. Ось поки що і все. Знань достатньо на п'ять хвилин професійної розмови. Основні функціональні характеристики валізи позначені -"тягнути й охороняти".

Подальше - справа виключно Вашого особистого смаку. Колір, дизайн, внутрішнє облаштування, всі ці кишеньки, перегородки, відсіки - вибір величезний, не перелічити. Можна і самостійно провести "тюнінг". Нагадаємо ще раз, що до укладення угоди треба перевірити все, що рухається, обертається, повертається, відкривається, закривається. Може, де причаїлася тріщина? Уточніть гарантії і тримайте в пам'яті адресу пристойною ремонтної майстерні. Всяке буває.

Просмотров: 53 | Добавил: 329 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Сделать бесплатный сайт с uCoz